مسئول دفترنمایندگی ناحیه مقاومت بسیج سپاه مهرستان:
مسئول دفترنمایندگی ناحیه مقاومت بسیج سپاه مهرستان گفت: امام حسین(ع) 54 سال زندگی کرد و این عمر با برکت توام با درس و عبرت برای همگان بود.
کد خبر: ۹۰۶۰۲۲۰
|
۰۱ مهر ۱۳۹۷ - ۰۵:۴۷

حجت الاسلام رضا انصاری، مسئول دفتر نمایندگی ناحیه مقاومت بسیج سپاه مهرستان گفت: مقام معظم رهبری می‌فرمایند، ما باید از محرم و ماجرای محرم عبرت  بگیریم، سوال عبرت عاشورا کجاست؟ ۵۴ سال عمر امام حسین همه عبرت و درس است.

وی افزود: عجیب اینجاست که در جامعه اسلامی که در رأسش پیامبری است که باقدرت لایزال الهی وصل است و حکومتی که سال‌ها علی(ع) را در کوفه به عنوان حاکم عادل شناخت، چرا فرزند پیامبر را در عاشورای ۶۱ به قتلگاه برد؟ چه اتفاقی رخ داد، مگر حسین کودکی بی نام نشان بود نه نبود حسین کسی بود که پیامبر او را در آغوش می‌گرفت و منبر میرفت؟ این همان عقب گرد به قبل از نبوت است. این مصداق عقب گرد انقلاب‌ها است.
 
حجت الاسلام انصاری تصریح کرد: بهترین جواب آیه قرآن است که علت همه این انحراف‌ها را عقب گرد به گذشته می‌داند، آیه داریم، مخلف من بعدهم خلق اضاعوا الصلاه و اتبعوا الشهوات فوق یلقون غیا، دو عامل دور شدن از ذکر خدا که مظهر آن نماز است، و فراموش کردن معنویت را عامل اول و اصلی  گمراهی و انحراف‌های عمومی افراد در  زندگی‌روز مره دانست.
 
مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه مهرستان عامل دوم گمراهی و انحراف در جامعه امروزی را ، دنیا طلبی و دنبال هوس‌های دنیای رفتن دانست و بیان کرد:  اختلاس و احتکار امروز متاسفانه از عوامل دومی است که ما در جامعه شاهد آن هستیم.
ارسال نظرات