سرهنگ پاسدار سید اکبر قاسمی با بیان تسلیت به مناسبت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع) و یاران با وفای آن حضرت و شهادت جمعی از هم وطنان عزیزمان در حادثه تروریستی امروز در اهوازگفت:با بیش از 100 برنامه در طول هفته دفاع مقدس یاد وخاطر همه شهدای عزیز و رزمندگان و جانبازان را گرامی می داریم.
کد خبر: ۹۰۶۰۲۱۹
|
۰۱ مهر ۱۳۹۷ - ۰۱:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از رضوانشهر, سرهنگ پاسدار سید اکبر قاسمی با بیان تسلیت به مناسبت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع) و یاران با وفای آن حضرت و شهادت جمعی از هم وطنان عزیزمان در حادثه تروریستی امروز در اهوازگفت: هفته دفاع مقدس با شعار ما توانستیم در شهرستان آغاز شد و با بیش از 100 برنامه در طول هفته دفاع مقدس یاد وخاطر همه شهدای عزیز و رزمندگان و جانبازان را گرامی می داریم.

سرهنگ قاسمی اظهار کرد:اگر امروز در کشور ما امنیت وجود دارد به خاطر خون های ریخته شده شهدای عزیزمان در دوران انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی و شهدای مدافع حرم می باشد لذا وظیفه همه این است که اول راه و روشی که شهدای عزیزمان با پیروی از مکتب عاشورا پیمودند را ادامه دهیم و همیشه گوش به فرمان رهبر عزیزمان باشیم.

فرمانده سپاه ناحیه رضوانشهر تاکید کرد: تا زمانی که در کنار همدیگر و با اتحاد و همدلی و تحت فرمان مقام معظم رهبری باشیم قطعا دشمن نمی تواند به اهداف پلید خودش دست پیدا کند.

وی با ذکر چند نمونه از برنامه های مهم در هفته دفاع مقدس که توسط سپاه شهرستان رضوانشهر خاطر نشان کرد:دیدار با امام جمعه شهرستان و بخش, غبارویی تربت پاک شهدای عزیز, رژه خودرویی, نشست های روشنگری،سیاسی در سطح حوزه وپایگاه هایی بسیج ،دیدار با خانواده معظم شهدا،دیدار با رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و تجلیل از رزمندگان ،افتتاح سه پایگاه مقاومت بسیج ، افتتاح سه واحد مسکن محرومین توسط بسیج سازندگی سپاه ناحیه، سخنرانی فرمانده سپاه درنماز جمعه ،نمایشگاه اقتصاد مقاومتی در هفته دفاع مقدس ،افتتاح یک مدرسه که توسط خیرین ساخته شده است، حضورگروه های جهادی در مناطق محروم، مشاوره حقوقی رایگان و ویزیت تخصصی رایگان در مناطق محروم و فعال بودن گشت محله محور در شهرستان به خاطر حفظ امنیت و آرامش پایدار برای مردم عزیز در روستاها و شهرستان و ... از جمله مهمترین اهداف این هفته می باشد.

انتهای پیام

ارسال نظرات