خبرهای داغ:
رئیس اداره پیش بینی هواشناسی قم:
رئیس اداره پیش بینی و تحقیقات اداره کل هواشناسی استان قم گفت: طی روز‌های آتی حداکثر دما در نقاط مختلف استان ۳۴ درجه خواهد بود.
کد خبر: ۹۰۶۰۲۱۴
|
۰۱ مهر ۱۳۹۷ - ۰۰:۱۲
دمای قم به ۳۴ درجه می‌رسد
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، محمدرضا قاضی با اشاره به پیش بینی وضعیت آب و هوای استان طی روز‌های آتی اظهار کرد: امروز آب و هوای استان صاف اوایل شب افزایش ابر، رگبار رعد و برق و در برخی از ساعات همراه با وزش باد نسبتا شدید است.

رئیس اداره پیش بینی و تحقیقات اداره کل هواشناسی استان قم افزود: براساس پیش بینی فردا جهت وزش باد در استان شرقی و با حداکثر سرعت ۴۰ کیلومتر بر ساعت خواهد بود، فردا حداقل و حداکثر دما در قم ۱۷ درجه و ۳۴ درجه است، فردا آب و هوای استان صاف تا کمی ابری و در برخی از ساعات همراه با وزش باد است.

قاضی با بیان اینکه در روز دوشنبه آسمان استان قم صاف تا قسمتی ابری است، گفت: در آن روز در برخی ساعات شاهد وزش باد در استان خواهیم بود.

وی ادامه داد: در روز دوشنبه جهت وزش باد در استان قم شرقی و با حداکثر سرعت ۳۵ کیلومتر بر ساعت است، در آن روز حداقل و حداکثر دمای استان ۱۸ درجه و ۳۴ درجه خواهد بود.

رئیس اداره پیش بینی و تحقیقات اداره کل هواشناسی استان قم افزود: در ۲۴ ساعت گذشته کمترین و بیشترین دمای ثبت شده در شهر قم به ترتیب ۱۴ درجه و ۳۲ درجه بود، همچنین در این مدت شاهد وزش باد با سرعت ۴۷ کیلومتر بر ساعت با جهت جنوب شرقی در این شهر بودیم.

قاضی خاطرنشان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته سردترین و گرم‌ترین نقاط استان قم به ترتیب شهر قم با ۱۴ درجه و منطقه فدک با ۳۳ درجه بود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها