فرمانده سپاه تنگستان از اداراتُ؛ نهادها و شرکت کنندگان در رژه نیروهای مسلح این شهرستان که همزمان با سالروز آغاز جنگ تحمیلی نمایش اقتدار داشتند طی پیامی تقدیر کرد.
کد خبر: ۹۰۶۰۱۹۶
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۳

 به گزارش خبرگزاری بسیج از تنگستان؛ در متن پیام تقدیر فرمانده سپاه تنگستان آمده است: حماسه ملت ایران در دفاع مقدس، نمایشگر قله ظرفیت‌های انسانی مردم این سرزمین خدایی و از بزرگ‌ترین افتخارات این ملت است.

این پیام می افزاید: بی تردید تاریخ 8 ساله دفاع مقدس ملت سلحشور ایران، همواره بر تارک افتخارات او خواهد درخشید و صفحات زرین این دوران بزرگ مشحون از فداکاری اسطوره های بی بدیلی است که شرف و عزت شهادت را بر ننگ و ذلت ترجیح دادند.

در ادامه خاطر نشان شده است: امروز و در این برهه از زمان آنچه مورد نا امیدی و ایجاد یاس در دل دشمنان قسم خورده انقلاب و نظام الهی ایران اسلامی است حضور مردم با بصیرت در صحنه های مختلف انقلاب اسلامی است .

این پیام آورده است: اینک در سی و نهمین سالگرد گرامیداشت آغاز دفاع مقدس ملت ایران؛ در سایه وحدت و همدلی مردم و مسئولین از امام جمعه محبوب و بسیجی اهرم تا فرماندار شهرستان و همچنین بخشدار بخش مرکزی و فرمانده انتظامی شهرستان تا شهردار وریاست  شورای اسلامی شهر اهرم و نیز اداراتی چون شبکه بهداشت درمان؛ هلال احمر؛ کمیته امداد؛مدیریت صنعت معدن و اصناف؛ مدیریت راهداری  و اداره راه همچنین اداره برق و نیز بنیاد شهید و امور ایثار گران و اداره ورزش و جوانان تنگستان شاهد بر پایی هر چه باشکوه تر رژه نیروهای مسلح شهرستان بودیم.

در این پیام فرمانده سپاه تنگستان با تاکید بر حضور پر شور بسیجیان در این رزمایش اقتدارمی افزاید: بی شک این حماسه حضور شما امت حزب الله برگ زريني بر التزام به آرمان هاي حضرت امام (ره)، مقام معظم رهبري(حفظه الله) و خاری بر چشم دشمنان ایران اسلامی خواهد بود لذا از حضور با بصیرت تک تک کسانی که در این عرصه زحمت کشیدند از مسئولین ارشد شهرستان و مسئولین ادارات و نهادها گرفته تا امت قهرمان و دلیر پرور تنگستان و کلیه نیروهای جان بر کف نظامی و انتظامی تقدیر و تشکر می شود.

امید است بتوانیم با یک حرکت جمعی و رویکردی بسیجی و جهادی، کشور عزیز و اسلامی مان را در برابر تهدیدات، امن و مصون نموده و آمادگی های دفاعی کشور را با حفظ آمادگی و حضور بیش از پیش و روز افزون تقویت کنیم.

سرهنگ پاسدار احمد حیدری

فرمانده سپاه امام علی(ع) تنگستان

ارسال نظرات
پر بیننده ها