خبرهای داغ:
ساعتی پیش با حضور سردار خرم و مسئولان لشکری و کشوری نمایشگاه هفته دفاع مقدس در پارک موزه شمیم پایداری کلان شهر تبریز آغاز به کار کرد.
کد خبر: ۹۰۶۰۱۹۱
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، فرمانده سپاه عاشورا در آیین افتتاح این نمایشگاه گفت: دفاع مقدس تاریخ برجسته و برگ زرین ملت ایران اسلامی است.

 عابدین خرم افزود: دفاع مقدس گنجی است که می تواند برای نسل حاضر و آینده دست آورد و قلمداد تاریخی شود و وحدت ملی و انسجام اسلامی را بین مردم افزایش و گذشته حال و آینده را به هم پیوند دهد.

 وی ادامه داد : نیروهای مسلح بیش از ۱۲۰ برنامه در نمایشگاه دفاع مقدس برگزار خواهند کرد و گوشه هایی از تاریخ صد ساله کشور و ملت ایران را به نمایش گذاشته خواهد شد تا آموزه هایی برای نسل حاضر و آینده داشته باشد.

سردار خرم  به حادثه تلخ اهواز اشاره کرد و گفت: دشمنان قسم خورده جمهوری اسلامی ایران جنایتی مرتکب شده اند که ارزش نظامی ندارد و چون در میدان نبرد و جنگ نمی توانند کاری کنند مردم و زن و بچه بیگناه و به رگبار می بندند.

 وی خاطرنشان کرد: دشمن ۳۸ سال پیش با خیال خام و با حمایت استکبار جهانی قصد تجاوز به خاک ایران و نابودی ایران اسلامی را داشتند که به حول و قوه الهی و با رهبری امام رحمت الله هیچ غلطی نتوانستند بکنند.

 سردار خرم گفت: آنها در کاخ های خودشان که هیچ مردمی حضور ندارد رژه می‌روند ولی ما با افتخار و در کنار مردم خودمان اقتدار نیروهای مسلح را به نمایش می گذاریم و دشمن این را بداند که بین مردم و نیروهای مسلح هیچ فاصله ای نیست.

 فرمانده سپاه عاشورا ادامه داد: دشمن در میدان جنگ و نبرد خودش را نشان بدهد و چون تاب و توان ضربه جوانان مومن و بسیجی ایران اسلامی را ندارد روی به ترور می آورد اما این را بداند اون سیلی و شکست هایی که از ۸ سال دفاع مقدس تا حالا خورده را دوباره خواهد خورد.

 وی در پایان افزود: ما آموختیم برای دفاع از مکتب و کشورمان شهادت افتخار است و برای پیروزی ایران اسلامی از هیچ کاری دریغ نخواهیم کرد و جواب دندان شکنی به دشمنان خواهیم داد.

ارسال نظرات