فرمانده دفاع مقدس با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران همه مرزها را در نوردیده است،گفت: دشمن به اقتدار بسیجیان و قدرت ایمان آنها پی برده بنابراین قدرت حمله ندارد.
کد خبر: ۹۰۶۰۱۶۷
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۷
به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس و همزمان با سراسر کشور رژه حماسی نیرو‌های مسلح عصر امروز در دهدشت برگزار شد.

محسن عدالتمند در این مراسم با بیان اینکه استراتژی‌های قران مانع از وقوع جنگ و نبرد است اظهار داشت: جنگ باید حتما در مقابل یک متجاوز باشد و اسلام به ما اجازه نداده است که تجاوز ابتدایی داشته باشیم.

وی در بیان چرایی نامگذاری هفته دفاع مقدس گفت: ما جنگ طلب نیستیم دفاع را گرامی می‌داریم نه جنگ را.

فرمانده دوران دفاع مقدس با بیان اینکه در هفته نخست جنگ، ما پیروز میدان شدیم یادآور شد: در حالی که دشمنان در بیرون از منطقه جنگ را بر ما تحمیل کردند و قصدشان بر این بود ظرف مدت یک هفته جمهوری اسلامی را ساقط کنند، اما ما دشمن را زمینگیر کردیم و نگذاشتیم به اهدافش برسد.

عدالتمند تصریح کرد: طراحان جنگ فراتر از صدام و اعراب بودند و می‌خواستند برای جبران اسقاط رژیم منحوس پهلوی نظام اسلامی ما را نابود کنند.

وی، افزود: امواج توفنده انقلاب اسلامی ستون کاخ‌های ظالمانه را همچنان هدف قرار داده و با الهام از محرم و قیام عاشورای حسینی به اهداف خود پایبند خواهد ماند.

عدالتمند تأکید کرد: امواج انقلاب اسلامی ایران مرز نمی‌شناسد همه را در نوردیده و عبور کرده است.

وی، از قدرت ایمان و اقتدار بسیجیان به پشتوانه‌های انقلاب نام برد و گفت: دشمن با دیدن این پشتوانه‌ها، چون اراده، ایمان، رشادت و مجاهدت ملت را شکست‌ناپذیر دیدند صحنه جنگ را از جنگ سخت به جنگ نرم تغییر داده است.
ارسال نظرات