خبرهای داغ:
امام جمعه میاندوآب گفت: امروز نیز می توانیم از دوران دفاع مقدس الگو گرفته و در مقابل دشمنان و مشکلات بایسیتم و این را بدانیم که در آن صورت قطعا پیروز هستیم.
کد خبر: ۹۰۶۰۱۳۰
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۴

 

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، حجت الاسلام والمسلمین حمید حسن زاده امروز در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح، نظامی و انتطامی و گردان های بسیج در میاندوآب که به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار شد، در سخنانی با تسلیت ایام سوگواری شهادت سید و سالار شهیدان و یاران باوفایش، اظهار کرد: امام حسین(ع) راهگشا هستند و شهادت اباعبدالله الحسین(ع) نیز یک درس و یک نهضت است که هر کس آن را درست بیاموزد، به سعادت می رسد.

این مسئول با بیان اینکه ما درس آزادگی و مبارزه با ظلم را از اباعبدالله الحسین (ع) آموخته ایم، افزود: حضرت اباعبدالله الحسین(ع) درس مقاومت و ایستادگی دادند.

وی با اشاره به اینکه ما در دوران دفاع مقدس در مقابل دنیا و بیش از 40 کشور ایستادیم، گفت: امروز نیز می توانیم از دوران دفاع مقدس الگو گرفته و در مقابل دشمنان و مشکلات بایسیتم و این را بدانیم که در آن صورت قطعا پیروز هستیم.

حسن زاده  با برشمردن برخی ویژگی ها که لازمه عبور از مشکلات است، تصریح کرد: هر مسئولی که این ویژگی ها را که رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس داشتند، نداشته باشد، بهتر است مسئولیت را کنار بگذارد.

امام جمعه میاندوآب روحیه جهادی، تلاش و کوشش را نخستین ویژگی رزمندگان در دوران دفاع مقدس عنوان و اظهار کرد: رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس شب و روز نمی شناختند و تعطیل برای آنها معنا نداشت .

 وی افزود: ما نیز اگر بخواهیم از مشکلات اقتصادی گذر کنیم باید مانند رزمندگان در جنگ اقتصادی شب و روز نشناسیم و رزمندگان جبهه اقتصادی باید شبانه روز تلاش کنند تا از مشکلات گذر کنیم.

حسن زاده با بیان اینکه بروز برخی موضوعات مانند احتکار نتیجه کم کاری مسئولان مربوطه رده پایین است، تصریح کرد: این مشکلات و مسائلی ربطی به نظام و انقلاب ندارد، بلکه در نتیجه کم کاری یک مسئول در رده پایین به وجود می آید.

امام جمعه میاندوآب روحیه حفاظت از بیت المال را دیگر ویژگی عنوان کرد و گفت: همه وظیفه داریم به حفظ بیت المال توجه داشته و مانند آن رزمنده ای باشیم که در دوران دفاع مقدس وقتی می خواست روی مین برود، پوتین اش را که از تدارکات گرفته بود، از پا در می آورد تا با شهادتش از بین نرود.

امام جمعه میاندوآب با بیان اینکه متاسفانه برخی مواقع شنیده می شود که بعضی از مسئول حتی برای میهمانی نیز با خودروی اداری می روند، اظهار کرد: باید همه محافظ بیت المال باشیم نه اینکه بیت المال را گوشت قربانی کنیم.

حسن زاده با تاکید بر اینکه باید خاطرات ایثارگران و زندگی نامه و وصیتنامه شهدا را بخوانیم و از آنها درس بگیریم، افزود: در خاطرات ایثارگران و زندگی نامه و وصیتنامه شهدا، درس هایی بسیاری وجود دارد که باید آنها را بخوانیم و از آنها درس بگیریم.

وی با بیان اینکه توکل برخدا و اعتماد به قدرت و نصرت الهی از دیگر ویژگی های رزمندگان اسلام بود، اظهار کرد: در دوران دفاع مقدس یاد ائمه و استعانت از خداوند تبارک و تعالی و ائمه اطهار(ع) مشکل گشا بودند و این را در خاطرات و زندگی شهدا و ایثارگران به راحتی می توانیم ببینیم.

امام جمعه میاندوآب با بیان اینکه رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس، چشم امید به آسمان و خداوند تبارک و تعالی و ائمه اطهار (ع) داشتند، تصریح کرد:چشم رزمندگان اسلام به امدادهای غیبی و توسل به ائمه اطهار(ع) بود و امروز نیز ما باید توکل به خداوند تبارک و تعالی و ائمه اطهار(ع) داشته باشیم.

انتهای پیام

ارسال نظرات