فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب گفت: دفاع مقدس یک گنجینه عظیمی است که باید فرهنگ آن به نسل حاضر انتقال یابد.
کد خبر: ۹۰۶۰۱۲۶
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۸

 

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، سرهنگ پاسدار جواد مولودی امروز در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح، نظامی و انتطامی و گردان های بسیج در میاندوآب که به مناسبت هفته دفاع مقدس در سخنانی اظهار کرد: دفاع مقدس یک گنجینه عظیمی است که باید فرهنگ آن به نسل حاضر انتقال یابد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب با بیان اینکه عزت و اقتدار امروزی ما مرهون نعمت ولایت،  خون شهدا، فداکاری ها وجان فشان های ایثارگران و رزمندگان اسلام است، افزود: در هشت سال دفاع مقدس ما به برکت ولایت فقیه و ایثارگری رزمندگان اسلام، علی رغم عدم آمادگی و در یک جنگ نابرابر حتی یک وجب خاک نیز به دشمن ندادیم.

وی با بیان اینکه دنیا به صورت مستقیم و غیرمستقیم از عراق و صدام حسین پشتیبانی می کردند، گفت: ما در این جنک پیروز شدیم و اجازه ندادیم تا استکبار جهانی و غرب و شرق به اهداف خود دست یابند.

مولودی با تاکید بر اینکه باید هفته دفاع مقدس را که یادآور این دلاورمردی ها و ایثارگری های رزمندگان اسلام است، گرامی بداریم، تصریح کرد: حماسه های دفاع مقدس باید برای نسل حاضر به خوبی تبیین شود و فرهنگ ایثار و شهادت به این نسل انتقال یابد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب خاطرنشان کرد: برنامه های فرهنگی، ورزشی و اجتماعی و … بسیاری برای این ایام در 200 برنامه فرهنگی، ورزشی، اجتماعی در سطح شهرستان، حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج برگزار می شود.

انتهای پیام

 

ارسال نظرات