فرمانده سپاه شبستر با تسلیت ایام محرم الحرام و گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: در دوران دفاع مقدس، رزمندگان با تاسی از فرهنگ عاشورایی در صحنه حضور یافتند.
کد خبر: ۹۰۶۰۰۸۱
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۷

محمد رضایی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، اظهار کرد: دفاع مقدس هویت و سند افتخار آمیز نظام جمهوری اسلامی بوده و یکی از سندهای افتخارآمیز نظام تقدیم هزاران لاله پرپر در دوران دفاع مقدس است و نباید بگذاریم هویت افتخار آمیز دفاع مقدس از اذهان فراموش شود.
وی با اشاره به برگزاری  رزمایش سراسری اقتدار عاشورایی بسیج در شهریور ماه عنوان کرد: در این رزمایش که با عنوان سپاهیان محمدرسوال الله برگزار شد گروه های جهادی با حضور در مناطق محروم فعالیت و خدمت رسانی کردند.

رضایی ادامه داد: در جنگ تحمیلی رزمندگان و ایثارگران در حفظ و صیانت از ناموس، شرف و اسلام ناب محمدی وارد عمل شدند و با استقامت در مقابل دشمن، نگذاشتند حتی یک وجب از خاک کشور به دشمن واگذار شود.

وی با اشاره به اهمیت دفاع مقدس بیان کرد: در دوران دفاع مقدس، رزمندگان با تاسی از ائمه اطهار علیه السلام، به امام خمینی(ره) لبیک گفته و با تبعیت از قرآن کریم وارد صحنه شدند.
رضایی در ادامه به اشاره به برنامه‌های هفته دفاع مقدس افزود: بیش از 150 برنامه فرهنگی، اجتماعی و هنری در طول هفته دفاع مقدس در شهرها و روستاهای شبستر اجرا می‌شود.
فرمانده سپاه شبستر برگزاری 6 یادواره شهدا ،خاطره گویی دفاع مقدس و برگزاری مسابقات متعدد فرهنگی و ورزشی و همایش پیاده روی را از مهم‌ترین برنامه‌های هفته دفاع مقدس شهرستان شبستر برشمرد.

ارسال نظرات