حجت الا سلام سید هادی رکنی حسینی در دیدارجمعی از اعضای سپاه انصار الحسین (ع) گناوه، پیشکسوتان دوران دفاع مقدس و بسیجیان این شهرستان  باوی گفت: بهره مندی از فرهنگ دفاع مقدس تمامی توطئه‌های دشمنان را نقش بر اب می‌نماید.
کد خبر: ۹۰۶۰۰۲۲
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۴
به گزارش خبر نگار بسیج از گناوه امام جمعه گناوه افزود: هفته دفاع مقدس فرصتی است تا یکبار دیگر از خودگذشتگی‌ها و ایثار و فداکاری‌های مردم این سرزمین یاداوری شود.
وی صریح نمود: در ان دوران ابرقدرت‌های جهان با هماهنگی دوستان خود در منطقه تصمیم گرفته بودند تا این شجره طیبه نوپای انقلاب اسلامی را از پای در اورند.
رکنی حسینی بیان داشت: با وحدت و یکدلی و گوش به فرمان امام بودن و حضور سپاهیان، ارتشیان، عشایر، بسیجیان، و همه مردم ایران توانستیم در طول دوران دفاع مقدس سربلند و پیروز، آن  جنگ نابرابر را به پایان برسانیم.
امام جمعه گناوه ابراز داشت: امروز دشمنان جنگ دیگری را آغاز کرده اند و با استفاده از ابزار جنگ تبلیغاتی تلاش دارند تا در جنگ اقتصادی بر مردم فشار وارد نمایند.
رکنی حسینی یادآور شد:در کنارجنگ اقتصادی جنگ روانی و تبلیغاتی دشمن هم بسیار گسترده است و غفلت در جنگ تبلیغاتی سبب می‌شود که اهداف انان مهیا شود.
وی بیان داشت: دشمن درجنگ تبلیغاتی بدنبال ایجاد استرس و القا ء. بدبینی نسبت به اینده، ایجاد یاس و ناامیدی در بین مردم و جامعه است و تلاش دارد تا این خواسته‌ها را در جامعه تزریق نماید.
امام جمعه گناوه گفت: دشمنان اعلام کرده اند که با ایجاد جنگ اقتصادی و تبلیغاتی خود جلوی جشن ۴۰ سالگی این نظام و انقلاب را می‌گیریم.
وی تصریح نمود: نادانی دشمن در این است که در طول ۴۰ سال مردم جهاد گر و ولایت مدار ما را نشناخته و نخواهند شناخت.
وی افزود: به حول قوه الهی و با تلاش و انتقال فرهنگ دفاع مقدس که ریشه در عاشورا دارد یکبار دیگر دشمن را با شکست مواجه می‌نماییم و بزرگترین جشن تاریخ انقلاب را امسال برگزار خواهیم کرد.
وی با اشاره به جنگ تبلیغاتی دشمن گفت:: دشمنان سعودی، اسراییلی وامریکایی تلاش می‌کنند تا جلوی نفوذ ایران در منطقه را بگیرند.
حسینی افزود: در همین راستا دشمن تلاش نموده است تابا دروغ و تبلیغ کذب خود  مقدس‌ترین شهر ایران یعنی مشهد مقدس را جایگاه خوش گذرانی زائران عراق نشان دهد و با این کار خود به اهداف شومش دست یابد
وی تصریح نمود: ما به عنوان پیام رسان خون شهدا ء. و دفاع مقدس باید این گنجینه عظیم را به نسل جوان کنونی و آینده انتقال دهیم.
امام جمعه گناوه ابراز داشت: ما در طول هشت سال دفاع مقدس با دست خالی و توکل به خدای متعال و گوش به فرمان بودن حضرت امام خمینی (ره) ایستادگی کردیم و امروز هم یقینا در جنگ کنونی خواب دشمنان هیچ وقت تعبیر نمی‌شود.
وی در پایان ابراز داشت با داشتن چنین رهبر شجاع و مدیر و مدبرو چنین گنج بزرگی و همچنین وجود اینچنین مردم ولایت مدار یکبار دیگر تمام توطئه‌های دشمنان نقش براب می‌شودو یکبار دیگر پیروزی بر دشمنان را درگذشتن از این پیچ تاریخی وحل مشکلات جشن خواهیم گرفت.
در ابتدای این دیدار فرمانده سپاه انصار الحسین (ع) گناوه با تبربک هفته دفاع مقدس گفت: دفاع مقدس تمام هستی ان از عاشورا و نهضت امام حسین (ع) گرفته شده است.
وی ابراز داشت: در طول هفته دفاع مقدس بیش ۶۰ برنامه در سطح شهرستان برگزار می‌شود.
یاسین اکبا انتقال فرهنگ عاشورایی رزمندگان در طول دفاع مقدس وایجاد وحدت و یک دلی را نقطه و اساس این برنامه‌ها دانست.
وی افزود برنامه‌های امسال توسط خود بسیج شهرستان و بصورت بومی و بر اساس نیاز شهرستان تهیه شده است و ان شا ا... تلاش داریم با حضور همه مردم و مسئولان و بسیجیان و ایثارگران و خانواده معظم شهدا به زیباترین نحو ممکن اجرا شود
ارسال نظرات