در آئین افتتاح نمایشگاه جلوه های عشق تکاب مطرح شد
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تکاب بر لزوم گام برداشتن در مسیر بصیرت افزایی تاکید کرد.
کد خبر: ۹۰۶۰۰۱۰
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، همزمان با ایام محرم و تاسوعا و عاشورای حسینی نمایشگاه جلوه های عشق با حضور مسئولین ادارات و نهادها و مردم ولایت مدار تکاب افتتاح شد.

سرهنگ زینال نژاد فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تکاب در افتتاحیه این نمایشگاه ضمن تقدیر و تشکر از زحمات شبانه روزی بسیجیان و پاسداران که در راه اندازی این نمایشگاه نقش داشته و تلاش کرده اند،  گفت: این نمایشگاه با عنوان جلوه های عشق راه اندازی شده که شامل غرفه های متعدد می باشد که این غرفه ها زمان بت پرستی و دوران جاهلیت را به نمایش می گذارد و مرحله به مرحله اتفاقات زمان پیغمبر اسلام (ص) به تصویر کشیده شده و بعد از عاشورا و جریانات خرابه شام به اتمام می رسد.

وی افزود: در کنار این غرفه ها، غرفه ای از شب اول قبر به تصویر کشیده شده که نمایی از اعمال خوب و بد انسان می باشد.

سرهنگ زینال نژاد در ادامه افزود: هدف از راه اندازی این نمایشگاه، ارتقاء معنویت و بصیرت مردم در زنده نگه داشتن محرم و وقایع مهم تاریخ اسلام و امر به معروف و نهی از منکر می باشد و مزیت چنین نمایشگاه هایی این است که در یادها و خاطره ها خواهد ماند و وقایع مدنظر را به خوبی برای مخاطبان متصور خواهد کرد و تاثیر چنین اقداماتی می تواند از چندین سخنرانی بیشتر باشد.

در ادامه این مراسم، امام جمعه شهرستان تکاب حجت الاسلام برادری نیز ضمن تقدیر و تشکر از بانیان این نمایشگاه در خصوص اهداف قیام امام حسین (ع)  سخنرانی کرد.

لازم به ذکر است این نمایشگاه به همت ناحیه مقاومت بسیج سپاه تکاب و با هنرمندی برادر پاسدار بابک مولاد و تعدادی از کارکنان و بسیجیان ناحیه، در زمینی به مساحت 4000 متر مربع واقع در جنب اداره آموزش و پرورش تکاب دایر شده است که به مدت یک ماه برقرار بوده و بازدید عموم مردم از آن آزاد است.

انتهای پیام

ارسال نظرات