در هفته دفاع مقدس :

رونمایی از کتاب های اردوگاه اطفال و آلبوم عکس های آفتابی

 سرهنگ پاسدار حاج محمد مهدی ابوالحسنی گفت : رونمایی از کتاب های اردوگاه اطفال و آلبوم عکس های آفتابی، سه شنبه آینده با حضور مرتضی سرهنگی برگزار می شود و سعی داریم رونمایی از تاریخ نامه های دفاع مقدس را به همراه تجلیل از سه پژوهشگر شاخص استان در حوزه دفاع مقدس در نشست هم اندیشی نویسندگان و پژوهشگران دفاع مقدس داشته باشیم.
کد خبر: ۹۰۶۰۰۰۵
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان ،  سرهنگ پاسدار حاج محمد مهدی ابوالحسنی، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان، در نشست خبری به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس؛ دفاع مقدس را الگویی بی نظیر برای عالم، زرین ترین برگ تاریخ انقلاب اسلامی و الگویی تمام عیار در حوزه های مختلف جامعه دانست چنانچه به این فرهنگ نگاه کارکردی و عملکردی داشته باشیم.



وی ادامه داد: اوضاع در زمان جنگ بدتر بود اما مردم اینقدر مضطرب نبودند بلکه امیدوار و پای کار بودند و از حداقل ها برای کمک به جبهه استفاده می کردند  لذا از ظرفیت دفاع مقدس در بهبود عملکردها می توان استفاده کرد زیرا دفاع مقدس ثابت کرد می توان عاشورایی شعار نداد بلکه عمل کرد.



این مسئول از پیش بینی برنامه های مختلف از جمله رژه اقتدار نیروهای مسلح با محوریت ارتش در ۳۱ شهریور، بازسازی عملیات والفجر دو توسط سپاه از اول مهر به مدت ۵ شب،  وصیت نامه خوانی در صبحگاه مدارس و... خبر داد.



وی گفت: رونمایی از کتاب های اردوگاه اطفال و آلبوم عکس های آفتابی، سه شنبه آینده با حضور مرتضی سرهنگی برگزار می شود و سعی داریم رونمایی از تاریخ نامه های دفاع مقدس را به همراه تجلیل از سه پژوهشگر شاخص استان در حوزه دفاع مقدس در نشست هم اندیشی نویسندگان و پژوهشگران دفاع مقدس داشته باشیم.



سرهنگ ابوالحسنی بیان داشت: گلباران گلزارهای شهدا، دیدار از خانواده شهدا، رونمایی از مستند ''به اتفاق'' برای یکی از زنان پیشکسوت پشتیبانی از جنگ به نام اشرف نمازیان، رونمایی از سه قطعه موسیقی، ویژه برنامه شب خاطره، بازخوانی عملیات ثامن الائمه در ۵ مهر برای راویان با هدف جلوگیری از تحریف از دیگر برنامه های قابل ذکر است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار