خبرهای داغ:
امام جمعه الوند گفت: فرهنگ حسینی و عاشورایی به ما یاد داده است که در مقابل ظلم ایستادگی کنیم ، استان قزوین با اهدای 3000 شهید در راه این انقلاب با اقتدا به امام حسین (ع) توانستند از آرمان های انقلاب اسلامی پاسداری کنند .
کد خبر: ۹۰۶۰۰۰۰
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج مسئولین شهرستان البرز به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس با امام جمعه شهر الوند دیدار کردند .
حجت السلام مهدوی امام جمعه شهر الوند در این دیدار گفت : عامل اصلی پیروزی ما در هشت سال دفاع مقدس ایمان به خدا بود . رزمندگان ما در هشت سال دفاع مقدس، اهل بیت و علی الخصوص امام حسین (ع) را الگوی خود قرار دادند و زیر بار ذلت نرفتند .
وی افزود : فرهنگ حسینی و عاشورایی به ما یاد داده است که در مقابل ظلم ایستادگی کنیم ، استان قزوین با اهدای 3000 شهید در راه این انقلاب با اقتدا به امام حسین (ع) توانستند از آرمان های انقلاب اسلامی پاسداری کنند .
مهدوی امام جمعه الوند گفت : کشور ما در شرایطی جنگ را با صدام شروع کرد که تازه مردم طعم انقلاب را میخواستند بچشند و در بهبه جنگ بهترین یاران امام را ترور کردند ، مردم ما در آن شرایط با توکل بر خدا پیروز شدند .
وی با اشاره به رشادت های یاران امام حسین در صحرای کربلا گفت : یزیدیان می خواستند با شدیدترین وضع ممکن و تحقیر کردن فرزندان پیغمبر اسلام یاد و خاطره حسین ابن علی را از ذهن ها محو کنند .
وی خاطر نشان کرد : دشمن بعد از 1400 سال هر برنامه ای میریزد تا یاد امام حسین (ع) از بین برود شکست نخورده است که هیچ بلکه روز به روز یاد حسین (ع) بیشتر می شود .
این مسئول افزود : آتش امام حسین در فطرت ما وجود دارد و همین آتش بود که بسیجیان ما در مقابل دشمن ایستادگی کردند ، در صورتی که تمام دنیا جلوی ما ایستاده بود .
وی بیان داشت : سه سال است فقیرترین کشور عربی یمن در مقابل غنی ترین کشور عربی یعنی عربستان صعودی ایستادگی کرده حتی یمنی ها لباس مناسب برای پوشیدن ندارند .
وی اذعان داشت : این باعث افتخار ما است که رییس جمهور کشور ابر قدرت همچون روسیه در مقابل رهبر ما زانو میزند و به اقتداری رسیدیم که دشمن ترس دارد از ما آیا این جز با خون شهدا بوده .
وی در پایان افزود : رهبر انقلاب فرمودند چهل سال از انقلاب گذشته و ما چهل برابر رشد کردیم و در حال حاظر کشور های زیادی از ما الگو گرفتند ، کشور سوریه در حال نابودی بود و داعشی ها تا کاخ بشار اسد رسیده بودند ولی این جز با مدیریت انقلابی ما بود که سوریه را از چنگال داعشی ها نجات داد .
3001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها