معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش شاهرود دانش آموزان با تقویت ارتباط با خالق و توکل به خدا هیچ وقت شکست نخواهند خورد، گفت: در نوجوانی احترام به دیگران، نحوه ارتباط خوب و موثر و همچنین عفت و پاکدامنی را همانند درس‌های خود مرور کنند.
کد خبر: ۹۰۵۹۹۹۰
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، سید محمد موسوی در آیین نمادین نواختن زنگ جوانه‌ها برای شروع سال تحصیلی در مدرسه نجابت شهرک البرز شاهرود در سخنانی با گرامیداشت ایام ماه محرم و هفته دفاع مقدس و بهار تعلیم و تربیت افزود: دانش آموزان در سه ساله دوره متوسطه اول برای تصمیم‌های مهم آینده زندگی خود و هدایت تحصیلی آماده می‌شوند.
وی با بیان اینکه دانش آموزان با گذر از دوران ابتدایی برای مهارت‌های مدیریت در دوره متوسطه اول باید قدر لحظه‌های زندگی بی بازگشت خود را بدانند، ادامه داد: این افراد با عضویت در بسیج، تشکل‌ها و انجمن‌های مدرسه مهارت‌ها و مسئولیت‌های مدیریتی را بیشتر تمرین خواهند کرد.
موسوی با اشاره به اینکه دانش آموزان با تقویت ارتباط با خالق و توکل به خدا هیچ وقت شکست نخواهند خورد، تاکید کرد: در نوجوانی احترام به دیگران، نحوه ارتباط خوب و موثر و همچنین عفت و پاکدامنی را همانند درس‌های خود مرور کنند.
در مراسم دیگری با حضور مسئولان، دانش آموزان والدین در مدرسه دخترانه شاهد شهید باکری شاهرود زنگ نمادین شکوفه‌ها نواخته شد.
لازم به ذکر است: در شهرستان شاهرود برای سال تحصیلی جاری ۲ هزار و ۴۰۰ نفر در دوره اول متوسطه و ۲ هزار و ۸۰۰ نفر در دوره ابتدایی نام نویسی کرده اند؛۳۱ هزار دانش آموز شاهرودی در ۵۰ پیش دبستانی، ۱۷۶ مدرسه دولتی و ۳۲ مدرسه غیردولتی تحصیل می‌کنند، ۱۲ مدرسه هم ۲ نوبته فعال است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها