کد خبر: ۹۰۵۹۹۷۴
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۱
حجت الاسلام و المسلمین مزارعی در جمع عزاداران هیئت متوسلین به اهل بیت زندان مرکزی یاسوج افزود: در جریان کربلا آب را تحریم کردند، اما یاران آن امام با صبر عاشورایی خود چنان واقعه مهمی را در تاریخ بوجود آوردند که دنیا مانند آن را دیگر نخواهد دید.

وی بیان داشت: امروزه دنیای کفر و الحاد با همه امکانات مادی و نظامی با حضور ۱۲۰ کشور علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با کینه‌ی ابوسفیانی به میدان آمده و حتی به زنان و کودکان ما رحم نمی‌کنند.

رییس کل دادگستری استان تصریح کرد: عده‌ای از افراد فرصت طلب نادان نیز با موازی کاری خویش به دشمنان ایران و اسلام کمک می‌کنند.

وی افزود: نمی‌خواهم ضربه‌ای را که با سهل انگاری و مفسده‌ای را که برخی‌ها در سطح کلان، به اسلام وارد می‌شود کتمان کنم، اما قوه قضائیه با تمام امکانات و قدرت مقابل آن‌ها خواهد ایستاد و در استان هم کوتاه نخواهیم آمد.

مزارعی اظهار داشت: دنیا زندان مؤمن است و در واقعه‌ی کربلا جرقه نور الهی باعث شد که حر آزاد شود و به یاری امام بشتابد و در جمع شهیدان کربلا قرار بگیرد.

وی افزود: برهه‌ی کنونی از تاریخ تکراری از آن واقعه مهم برای نظام جمهوری اسلامی ایران است و نظام ما مسیر امام حسین (ع) را می‌رود اصل نظام و رهبری نظام، جریان کربلا را طی می‌کند.

مزارعی اظهار داشت: در حوزه اقتصاد یک جنگ تمام عیار اقتصادی به راه انداخته اند پس باید تلاش کنیم و در مقابل بنی امیه‌های زمان کم نیاوریم تا در پرتو عنایات حق تعالی و منویات مقام معظم رهبری نتوانند بر ما مسلط شوند.
ارسال نظرات