مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان خبر داد:
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان گفت: جهادگران دانشجویان بسیجی در یکی از روستاهای منطقه سیستان در قالب رزمایش سپاهیان محمد رسول الله مدرسه می سازند.
کد خبر: ۹۰۵۹۹۷۲
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۳

رضا جعفری، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان و مسئول گروه جهادی مهر و آئینه در گفتگو با خبرنگار بسیج گفت: همزمان با آغاز رزمایش سپاهیان محمدرسول الله ۲ در استان سیستان و بلوچستان، جهادگران بسیجی دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان خدمت رسانی به مناطق محروم را جزو برنامه‌های اصلی خود قرار دادند که با توجه به عمق محرومیت‌هایی که در شمال استان وجود داشت برنامه ابتدایی در این منطقه متمرکز شد.

وی ادامه داد: در گام اول مقرر شد تا با نزدیک شدن به فصل بازگشایی مدارس و نیاز مبرم نوجوانان به داشتن فضای آموزشی استاندارد، مدرسه‌ای در روستای "ده رضا" از توابع سیستان احداث شود که اولین گروه جهادی طی روز‌های گذشته اعزام شده و فعالیت خود را آغاز کرده است.

مسئول گروه جهادی مهر و آئینه تصریح کرد: کار ساخت این مدرسه توسط ۲۳ نفر از جهادگران دانشجوی بسیجی انجام می‌شود که قرار است ظرف مدت ۲۵ روز عملیات احداث آن به اتمام برسد تا دانش آموزان بتوانند در فضایی ایمن و استاندارد به تحصیل مشغول شوند.

جعفری ادامه داد: هزینه‌های خرید مصالح و تجهیزات با همکاری سازمان بسیج دانشجویی، اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس و برخی دیگر از ارگان‌ها تامین شده است که جای تقدیر دارد.
ارسال نظرات