خبرهای داغ:
مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشور گفت: قرار شده از میان ۱۶ ایرلاین داخلی، چند شرکت اقدام به فروش بلیت پروازهای اربعین کنند که به زودی لیست آنها اعلام می‌شود.
کد خبر: ۹۰۵۹۹۶۱
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۳
به گزارش خبرگزاری بسیج، رضا جعفرزاده با یادآوری نرخ 2.2 و 2.8 میلیون تومان پروازهای نجف و بغداد در ایام اربعین امسال، اظهار کرد: بعضا واسطه‌ها قیمت‌های غیرواقعی برای پروازها ارائه می‌دهند که سازمان هواپیمایی کشوری مکانیزم برخورد با آنها را در اختیار داشته و در این رابطه اقدامات لازم را انجام می‌دهد.

وی با بیان این‌که نرخ‌های عتبات عالیات با هماهنگی ایرلاین‌ها تعیین شده است، افزود: نرخ بلیت پروازهای اربعین برای بازه زمانی 2 تا 12 آبان‌ماه است.

وی تصریح کرد: نرخ‌های بلیت این پروازها برای شهرهای بغداد و نجف بوده و تغییر نمی‌کند. ضمن این‌که انجام پرواز عتبات از سایر شهرها به جز تهران و مشهد نیز بر اساس همین قیمت‌گذاری انجام می‌شود.

مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری در ادامه با اشاره به این‌که ایرلاین‌ها بر اساس رفتار بازار قیمت گذاری بلیت‌ها را انجام می‌دهند، گفت: قرار شده از میان 16 ایرلاین داخلی، چند شرکت اقدام به فروش بلیت پروازهای اربعین کنند که به زودی لیست آنها اعلام می‌شود.

جعفرزاده یادآور شد: شرکت‌های هواپیمایی داخلی برای انجام پروازهای عتبات در ایام اربعین باید برای دریافت مجوز به سازمان هواپیمایی کشوری مراجعه کنند.

وی همچنین بیان کرد: لیست مراکز معتبر و مجاز خرید بلیت به زودی اعلام می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها