استاندار کهگیلویه و بویراحمد در مراسم رژه نیروهای مسلح:
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: احتکار کالا در مرام پیروان حسین(ع) نیست.
کد خبر: ۹۰۵۹۹۵۳
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۶
به مناسبت هفته دفاع مقدس و آغازین روز آن امروز رژه نیرو‌های مسلح استان کهگیلویه و بویراحمد در محل بلوار عدل یاسوج و با حضور پرشور مردمی برگزار شد.

در این آیین علی‌محمد احمدی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان رشادت‌های رزمندگان اسلام در ۸ سال دفاع مقدس و یادآوری ایثارگری آن‌ها اظهار کرد: ملت در دفاع مقدس از همه چیز خود و بالاتر از همه از جان خود مایه گذاشت.

مسؤول ارشد اجرایی در استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: مردم استان کهگیلویه و بویراحمد هم در این ۸ سال فداکاری‌های زیادی از خود نشان دادند که حاصل آن ۱۸۰۰ شهید و ده‌ها هزار جانباز بود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: امروز و بعد از گذشت سه دهه از دفاع مقدس همه آحاد ملت هنوز در صحنه حضور دارند و برای ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب مجاهدت می‌کنند.

وی با بیان این که ملت ایران در برابر استکبار و دشمنان هرگز تسلیم نمی‌شوند خاطرنشان کرد: امروز هم تحریم‌های هوشمند نمی‌تواند ملت را تسلیم کند و اگر روزگاری در جنگ نظامی در مقابل استکبار و دشمنان پیروز شدند در جنگ اقتصادی نیر پیروز میدان خواهند شد.

احمدی از عبور ملت ایران از گردنه‌های سخت سخن به میان آورد که خواب و خیال دشمن برای تسلیم شدن در جنگ اقتصادی را بر هم خواهند زد و دشمن با این حربه نمی‌تواند جلوی رشد و حرکت رو به جلوی ملت ایران را بگیرد.

استاندار به برخی اخلالات در بحبوحه جنگ اقتصادی دشمن از جمله احتکار کالا و گرانفروشی‌ها هم اشاره‌ای کرد و گفت: کسانی که کالا را در انبار احتکار می‌کنند به مکتب حسینی اعتقادی ندارند و حسینی کسی است که به فکر هموطن و هم نوع خود باشد.

وی سودجویان را هم در مقابل مردم در این جنگ اقتصادی دانست و گفت: دولت همه تلاش و تدبیر خود را برای عبور از مشکلات به کار خواهد گرفت و اگر در جنگ نظامی تسلیم نشدیم در جنگ اقتصادی نیز در برابر دشمن می‌ایستیم و تسلیم نخواهیم شد.
ارسال نظرات