نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری:

انتظار امام سجاد(ع)از ما مرزبانی اسلام است

حجت الاسلام والمسلمین نکونام در مراسم رژه نیروهای مسلح استان چهارمحال و بختیاری گفت: هرکسی از اسلام دفاع می کند مشمول دعای 27 صحیفه سجادیه است.
کد خبر: ۹۰۵۹۹۵۲
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ مراسم رژه و نمایش اقتدار باصلابت نیروهای نظامی، انتظامی و بسیجیان استان چهارمحال و بختیاری در شهرکرد برگزار شد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد در این مراسم با تبریک هفته دفاع مقدس و تسلیت 12محرم سالروز شهادت حضرت امام زین العابدین علیه السلام ، توجه به دعای 27 صحیفه سجادیه را مورد تأکید قرار داد.

حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام افزود: این دعا ویژه  این جمع و رزمندگان دفاع مقدس است، دعایی که در صحیفه سجادیه آمده ویژه همه مرزداران اسلام و انقلاب اسلامی است، نه مرز جغرافیایی، که مرز اسلام و می دانید که اسلام مرز جغرافیایی ندارد و امروز انقلاب اسلامی مرزهای جغرافیایی را درنوردیده و به اقصی نقاط مناطقی که انسانها زندگی می کنند ر 4قاره جای پا پیدا کرده شعار شما فرهنگ شما و فریاد انقلاب اسلامی شما همه  مرزها را درنوردیده و لذا دعای برای مرزداران امروز مرز جغرافیایی نیست، این دعای بیست و هفتم برای همه است.

وی، با ارجاع حاضران به مطالعه بادقت دعای 27 صحیفه سجادیه، ادامه داد: ویژگی هایی که  امام سجاد علیه السلام انتظار دارد از ما، که مرزبانیم همه به نوبه خودمان مرزبان اسلام هستیم،چه آن عزیز که دم مرز است، چه آن آفریقایی و چه آنی که در قلب کشور است و چه آن که در آفریقا و آسیا و اروپا از اسلام دفاع می کند و هرکسی که از اسلام دفاع می کند مرزبان است.

وی در پایان گفت: حضرت بقیه الله الاعظم از یکایک شما که مرزبان اسلام و مکتب تشیع هستید و امروز مکتب مهدوی، مکتب عاشورایی را گسترش می دهید و پرچم محرم را زنده و بلند نگهداشته اید، تشکر می کنند و نایب امام عصر و شهدا و امام(ره) تشکر می کنند و ان شاءالله این تشکرها به رضایت باری تعالی می انجامد و خداوند تبارک و تعالی به شما خیر عطا می فرماید.

ارسال نظرات