خبرهای داغ:
به مناسبت هفته دفاع مقدس در شهرستان نطنز:
به گزارش خبرگزاری بسیج از نطنز،به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس رژه موتوری توسط حوزه مقاومت بسیج مالک اشتر نطنز(از میدان دفاع مقدس تا گلزار شهدای شهرستان نطنز ) برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۵۹۹۳۵
|
۰۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از نطنز، در این برنامه که با حضور پرشور بسیجیان با لباس مصوب بسیج برگزار شد،سرهنگ دوم پاسدار حسین خدامیان فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نطنز گفت: در هفته دفاع مقدس رژه موتوری در سطح شهرستان برگزار شد.

وی تصریح کرد: این رژه به منظور تداعی یاد و خاطره دوران دفاع مقدس و شهدای سرافراز آن دوران و نشان دادن نظم وقدرت بسیج و اینکه تمامی مردم  و مسئولین نیز بسیجی هستند و همراه و یاور بسیج   می باشند برگزار شده است و ما نشان دادیم که برخلاف تبلیغات بیگانگان عملیات روانی غرب در برنامه های بسیج و سپاه کلیه اقشار جامعه شرکت می کنند و بسیج را از خود می دانند و همراه و یاور این نهاد  مردمی و برخواسته از دل مردم در دفاع از انقلاب و دشمنی با بدخواهان نظام می باشند، الحمدلله این رژه با کیفیتی خوب و با نظمی در حد انتظار برگزار شد.

سرهنگ خدامیان افزود: دلیل اینکه مسیر رژه موتوری به گلزار شهدای ختم می شود این است که در آنجا تجدید میثاقی با شهدا داشته باشیم و انشاالله با تمسک به قدرت معنوی آنها بتوانیم شاگرد و ادامه دهنده راهی باشیم که آنها برگزیدند و با این انتخاب جاودانه شدند.

وی در پایان از همکاری ادارات و ارگانها که در این رژه شرکت نمودند تقدیر و تشکر نمود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها