خبرهای داغ:
فرمانده قرارگاه منطقه ای شمال غرب ارتش:
فرمانده قرارگاه منطقه ای شمال غرب ارتش گفت: دفاع مقدس احیای نهضت حسینی و دفاع علوی را به دنبال داشت.
کد خبر: ۹۰۵۹۹۳۱
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، امیر سرتیپ دوم علی حاجیلو  در رژه نیروهای مسلح که صبح امروز در ارومیه برگزار شد اظهار کرد: با هشت سال دفاع مقدس هیمنه پوشالی و شکست ناپذیری ایادی استکبار جهانی در هم شکست.

وی فرا رسیدن هفته دفاع مقدس را به اقشار مختلف مردم تبریک گفت و افزود: این هفته یک فرصت مغتنم و ارزشمند برای تجدید شناخت حماسه عظیم نیروهای مسلح و مردم است.

فرمانده قرارگاه منطقه ای شمال غرب ارتش، هفته جاری را بیانگر ایمان ملت و برتری اراده مردم نستوه ایران در مقابل نظام کفر دانست و خاطرنشان کرد: دشمن به خیال باطل خود مبنی بر ساقط کردن نظام و تجزیه کشور دست پیدا نکرد و هیچ گونه امتیازی هم از ملت ایران نگرفت.

وی، دفاع مقدس را یک فرصت فوق العاده برای احیای نهضت حسینی و نهادینه سازی دفاع علوی و مجاهدت عاشورایی عنوان کرد و بیان داشت: با مقاومت مردم در مقابل متجاوزان هیمنه پوشالی و شکست ناپذیری دشمن فرو ریخت.

وی با بیان اینکه به واسطه دفاع مقدس برخی اصول و قواعد جدید به قوانین دفاعی کشورها اضافه شد، افزود: در آن سال ها بسیاری از ظرفیت های کشورمان شکوفا شد..

حاجیلو، خدامحوری و ولایتمداری ملت ایران را مانعی بزرگ در برابر دشمن دانست و گفت: به واسطه وجود این روحیات در کشور هر گونه ابتکار عمل از دشمن مقابل ایران سلب شده است.

وی ضمن ابراز خشنودی از اینکه نیروهای مسلح متحد و یکپارچه بوده و در اوج آمادگی و یکپارچگی قرار دارند؛ اضافه کرد: این میزان از آمادگی و توان رزمی و روحی قبل و بعد از انقلاب سابقه نداشته است.

انتهای پیام

ارسال نظرات