در این بیانیه آمده است:همچون دوران دفاع مقدس با پیروی از ولایت و رهبری در راستای رشد و بالندگی اقتصاد ایران اسلامی و رونق بازار ازهیچ کوششی فروگذار نخواهند کرد و برای مقابله با تحریم‌هاوتهدیدات اقتصادی دشمن ...
کد خبر: ۹۰۵۹۸۷۵
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۴

به گزارش بسیج اصناف،بازاریان و فعالان اقتصادی کشور خبرگزاری بسیج، بیانیه سازمان بسیج اصناف، بازاریان و ان اقتصادی کشور به مناسبت هفته دفاع مقدس؛ در این بیانیه آمده است: هفته دفاع مقدس یادآورحماسه، شجاعت، قدرت، صلابت و فتح رزمندگان اسلام است.


آنچه از ایثار، قدرت روحی و توکل به خدا و اعتماد به نفس که ملت شهیدپرور ایران اسلامی، اصناف و بازاریان غیور و ولایتمدار این مرز و بوم از خود نشان دادند با هیچ قلم و زبانی قابل توصیف نیست. هفته دفاع مقدس بهانه خوبی برای تجلیل از بزرگ مردانی است که آن حماسه و شور را آفریدند. پارسایان شب زنده‌دار و شیران روزی که در آن معرکه جنگ نابرابر میدان‌دار عشق و ایثار بودند.


این بیانیه می‌افزاید: هفته دفاع مقدس یادآور رهبری بزرگ، عالمی وارسته و شجاع است که با فرماندهی و رهبری وصف‌ناپذیر خویش عزت و اقتدار را برای ایران اسلامی به ارمغان آورد.


هفته دفاع مقدس یادآور حضور آگاهانه و پرتلاش اصناف و بازاریان ولایتمدار ایران اسلامی است که با پشتیبانی‌های مادی و معنوی خود از دفاع ملت بزرگ ایران لوح زرینی در تاریخ دفاع مقدس از خود به یادگار گذاشتند و فراتر از آن با تقدیم بیش از 11 هزار شهید، دین خود را به انقلاب اسلامی ادا نمود.


این بیانیه یادآور می‌شود: سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور هفته دفاع مقدس را گرامی داشته و به ارواح طیبه شهیدان درود فرستاده، آمادگی بسیجیان را در سال حمایت از کالای ایرانی برای اجرای فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه‌ای (دامت برکاته) اعلام داشته و همچون دوران دفاع مقدس با پیروی از ولایت و رهبری در راستای رشد و بالندگی اقتصاد ایران اسلامی و رونق بازار از هیچ کوششی فروگذار نخواهند کرد و برای مقابله با تحریم‌ها و تهدیدات اقتصادی دشمن همیشه در صحنه حاضر و با ظرفیت های بالای بسیج به حول و قوه الهی همه این توطئه‌ها در جنگ اقتصادی را خنثی خواهند کرد.


سازمان بسیج اصناف،بازاریان و فعالان اقتصادی کشور


31 شهریور 1397 مصادف با آغاز هفته دفاع مقدس

ارسال نظرات