خبرهای داغ:
خاطره گویی یکی دیگر از برنامه های این کاروان است که از زبان جانبازان، این تابلوهای مجسم ایثار در دوران دفاع مقدس نقل خواهد شد.
کد خبر: ۹۰۵۹۸۷۱
|
۰۱ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج ازفلاورجان ،سرهنگ پاسدار علی فتحیان فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فلاورجان  درنشست خبری چهلمین سال هفته دفاع مقدس با اصحاب رسانه ضمن تسلیت ایام سوگواری آقا ابا عبدالله الحسین (ع) وگرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت:با توجه به تقارن ماه محرم و هفته دفاع مقدس، استفاده از ظرفیت و پتانسیل هئیت ها برای مطرح کردن و زنده نگه داشتن یاد و نام شهدای هشت سال دفاع مقدس خصوصا پیوند بین عزاداری ها با سرداران و ۱۴۰۰ شهید شهرستان هدف گذاری شده است که با توجه به آماده شدن شهرستان دربرگزاری کنگره ملی سرداران و ۱۴۰۰ شهید شهرستان ،هفته دفاع مقدس با یک ویژگی خاصی در این شهرستان برگزار خواهد شد.

سرهنگ فتحیان برگزاری یادواره ی شهدا را از دیگر برنامه ها عنوان و خاطرنشان کرد در بیشتر شهر ها و روستاها یک شب از برنامه های عزاداری امام حسین(ع) به این برنامه اختصاص داده شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فلاورجان با اشاره به اینکه هفته دفاع مقدس همزمان با هفته بازگشایی مدارس است افزود:یکی از برنامه های شاخص ما در هفته دفاع مقدس اعزام کاروان ایثار به کلیه مدارس و دانشگاه های شهرستان است که یک صبحگاه مشترک بین جانبازان عزیز شهرستان با دانش آموزان ودانشجویان برگزار خواهد شد.

وی درادامه گفت:خاطره گویی یکی دیگر از برنامه های این کاروان است که از زبان جانبازان، این تابلوهای مجسم ایثار در دوران دفاع مقدس نقل خواهد شد.

سرهنگ فتحیان در ادامه افزود :برگزاری نمایشگاه عکس و پوستر،فضاسازی مساجد، شهر ،اختامییه اردوهای جهادی،غبار روبی گلزار شهدا و تجدید میثاق با شهدا را از دیگر برنامه ها عنوان نمود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها