نماینده، ولی فقیه در استان اردبیل گفت: دفاع مقدس شناسنامه ملت ایران است و هر کسی می‌خواهد ملت ایران را بشناسد دفاع مقدس تابلویی برای شناسایی آن است.
کد خبر: ۹۰۵۹۸۵۱
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۶

دفاع مقدس شناسنامه ملت ایران است/قدردان رشادت‌های نیرو‌های مسلح هستیم

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، آیت‌الله سیدحسن عاملی صبح امروز در رژه نیروهای مسلح به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس در میدان ارتش اردبیل اظهار داشت: دفاع مقدس شناسنامه ملت ایران است و هر کسی می خواهد ملت ایران را بشناسد دفاع مقدس تابلویی برای شناسایی آن است.

وی با اشاره به این که رشادت‌ها و دلاوردمردی‌های رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس فراموش نشدنی است بیان کرد: در سایه این رشادتها کشورمان به اقتدار همه‌جانبه دست یافته است و ما قدردان رشادت‌ها هستیم.

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل بیان کرد: علی‌رغم این که آمریکا از عراق در جنگ بر ضد ایران حمایت کرد و هزینه‌های زیادی را نیز در این جنگ تحمیلی صرف کرد ولی بارشادت‌های رزمندگان و شجاعت و ایثارشان ملت ایران به پیروزی بزرگی دست یافته است.

عضو مجلس خبرگان رهبری در اردبیل تصریح کرد: دشمنان و استکبار جهانی درصدد ضربه زدن به نظام اسلامی هستند که در سایه بصیرت‌مداری و شجاعت ملت ایران نقشه‌های دشمنان به یاس و ناامیدی تبدیل شده است.

امام جمعه اردبیل اظهار کرد: اکنون جنگ ادامه دارد و دشمنان جنگ اقتصادی را مبنای کار قرار داده‌اند که نیاز است دولت این جنگ اقتصادی را به فرصت تبدیل کند و بی‌شک با برنامه‌ریزی مناسب می‌توانیم از این جنگ اقتصادی نیز عبور کنیم.

وی تصریح کرد: ما قدردان رشادتهای نیروهای مسلح هستیم که در سایه درایت‌های آنان کشورمان به امنیت همه‌جانبه دست یافته است و کشور ایران جزو کشورهای امن دنیا محسوب می‌شود.

عاملی ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدای والامقام هشت سال جنگ تحمیلی گفت: هر چه داریم در سایه خون شهدای والامقام به دست آمده و با جان و دل راه شهدای والامقام را ادامه می‌دهیم.

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل تصریح کرد: کشورمان در هشت سال دفاع مقدس به بالاترین تکنولوژی‌ها و توانمندیهای نظامی دست یافته و این موضوعی است که ما بتوانیم به بزرگ‌ترین دستاوردها برسیم و بی‌شک ما می‌توانیم از هجمه‌های اقتصادی و فرهنگی دشمنان عبور کنیم و نیروهای مسلح عظمت ملت ایران هستند که ما به داشتن چنین نیرویی افتخار می‌کنیم.

ارسال نظرات