خبرهای داغ:
فرمانده سپاه شهرستان البرز خبر داد:

بیش از 150 عنوان برنامه در هفته دفاع مقدس در شهرستان البرز

فرمانده سپاه شهرستان البرز اظهار کرد: رزمندگان ما در هشت سال دفاع مقدس همچون یاران با وفای امام حسین علیه السلام از انقلاب حسینی وار و زینب گونه از انقلاب دفاع کردند.
کد خبر: ۹۰۵۹۸۱۱
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۷

سرهنگ اسماعیل طاهرخانی در گفت و گو با خبرنگار بسیج در قزوین اظهار کرد : ایام دفاع مقدس یادآور دلاوری های رزمندگان است که با ایثار و فداکاری و نثارجان خود از جمهوری اسلامی ایران و انقلاب اسلامی دفاع کردند.
وی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و مقارن شدن او با ماه محرم گفت : رزمندگان ما در هشت سال دفاع مقدس همچون یاران با وفای امام حسین علیه السلام از انقلاب حسینی وار و زینب گونه از انقلاب دفاع کردند.
طاهر خانی گفت : از جمله مراسمات هفته دفاع مقدس دیدار با ائمه جمعه شهر الوند و محمدیه و همایش های بصیرت افزایی، همایش رزمندگان با بیش از 2500 نفر رزمنده شهرستان البرز برگزار می شود .
همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید زنگ ایثار و مقاومت در مدرسه های شهرستان البرز نواخته خواهد شد.
فرمانده سپاه امام رضا علیه السلام شهرستان البرز گفت : عطرافشانی قبور شهدا و برگزاری یادواره شهدا در سطح شهرستان و دیدار با خانواده شهدا از دیگر برنامه های سپاه در شهرستان البرز می باشد.
وی در پایان گفت : تمامی برنامه ها با محوریت برگزاری کنگره ملی ۳۰۰۰ شهید استان قزوین و در جهت آشنایی جوانان دهه چهارم انقلاب با رشادت های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس می باشد.
3001/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها