از طرف سازمان بسیج فرهنگیان کشور صورت گرفت:
سازمان بسیج فرهنگیان کشور بازگشایی مدارس و هفته دفاع مقدس را تبریک گفت.
کد خبر: ۹۰۵۹۸۰۹
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۷

 به گزارش سرویس بسیج فرهنگیان خبرگزاری بسیج، سازمان بسیج فرهنگیان کشور با منتشر کردن  متنی بازگشایی مدارس و هفته دفاع مقدس را تبریک گفت متن تبریک به شرع ذیل می باشد:

«پیام تبریک بازگشایی مدارس و هفته دفاع مقدس»

بسم الله الرحمن الرحیم

          اول مهر سرآغاز فصل تعلیم و تربیت و تقارن آن با ایام سوگواری سید وسالار شهیدان، تداعی گر این اصل مهم است که از کلاسی که درس آن آموزه های عاشورا ومعلم آن شاگردان مکتب حسینی باشند، انتظار حماسه ای همچون هشت سال دفاع مقدس ازفرزندان این مرز و بوم دور از ذهن نمی تواند باشد.

       تنها دراین مکتب معلم علم را با تقوی و عمل آمیخته

 است و حاصل آن اضمحلال دشمنی شد که با حمایت بیشاز چهل کشور با تمام وجود قصد تصرف و تجزیه ایران اسلامی را داشتند و در این عرصه بود که عمل همراه با علم سینه سپر کرد و با تقدیم بالغ بر 4000 هزار فرهنگی و36000 دانش آموز شهید و هزاران جانباز از خانواده آموزش و پرورش و نیز پرورش هزاران دلاوری که در کسوت ارتش قهرمان ، سپاه سرافراز و بسیج همیشه پیروز در همه اقشار نقش بسیار راهبردی را در مدرسه ای ایفا نمود که کلاس آن از عاشورا شروع، دردفاع مقدس استمرار و در دفاع از حرم آل الله در زمان حاضر به اوج رسیده است.

      در آستانه چهل سالگی انقلاب اسلامی و در شرایط حساس کنونی که دشمنان با تمام توان به دنبال تضعیف انقلاب و نظام جمهوری اسلامی و ملت ایران هستند، نقش معلمان در تبیین دستاوردهای نظام و شرایط و موقعیت زمان و لزوم درک پیچیدگی های آن و کشف رسالت و مسئولیت امروزی بسیار برجسته و قابل توجه است.

    سازمان بسیج فرهنگیان کشور ضمن عرض تسلیت ایام سوگواری حضرت ابا عبدا... الحسین (ع) ویاران با وفایش و پاسداشت هفته دفاع مقدس و تبریک به مناسبت بازگشایی مدارس به جامعه فرهیخته فرهنگیان و مسئولین دلسوز و دغدغه مند، آمادگی خود را در جهت ارتقاء توانمندیهای آموزش و پرورش در عرصه های مختلف و کمک به دولت محترم در راستای حل مشکلات جامعه و گذار از وضعیت موجود اعلام می دارد.

 

سازمان بسیج فرهنگیان کشور- 1397

ارسال نظرات