رژه نیرو‌های مسلح در کُردستان آغاز شد

رژه نیرو‌های مسلح یگان‌های نمونه مستقر در استان کردستان به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس دقایقی پیش در بلوار آزادگان سنندج آغاز شد.
کد خبر: ۹۰۵۹۷۷۸
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان رژه نیرو‌های مسلح یگان‌های نمونه مستقر در استان کردستان به مناسبت ۳۱ شهریور آغاز هفته دفاع مقدس دقایقی پیش در بلوار آزادگان سنندج آغاز شد.

این مراسم با حضور پرشور و حماسی مردم استان کردستان، خانواده معظم شاهد و ایثارگر، مسئولین، روحانیون و فرماندهان نظامی و انتظامی همزمان در سراسر شهرستان‌های استان کردستان برگزار شد.


خلق دفاع مقدس پرافتخارترین حماسه‌ای تاریخ ایران اسلامی است.

امیر ابوالفضل برزگری فرمانده لشکر ۲۸ پیاده کردستان در ابتدای این مراسم اظهار کرد:شهدای انقلاب ما قامت راست کردند تا ما قامت خم نکنیم شهدای که هشت سال جوان مردانه ایستادگی کردند تا پر افتخار‌ترین حماسه تاریخ ایران را خلق کردند.

وی افزود:دفاع مقدس به تنهای تبلور ایمان و اراده فرزندان ایران زمینی است که نسل‌های امروز و فردا ادامه دهنده راه آنان خواهند بود.

امیر برزگری در ادمه بیان داشت: ملت بزرگ ایران هشت سال در دوران دفاع مقدس ایستادگی کردند و در ادامه نیز فتنه‌ها و تحریم‌های متعددی را پشت سر گذاشتند، ولی همیشه تا پای جان پای مملکت خود ایستادند و امروز این چنین در دنیا سربلند و استوارند.


وی به حربه و تاکتیک جدید دشمن در حوزه جنگ اقتصادی اشاره کرد و افزود: راهبرد جدید دشمنان، جنگ ترکیبی است که حضور و بصیرت آحاد ملت را برای مقابله با این حربه، می‌طلبد.


امیر ابوالفضل برزگری بیان داشت:سربازان عاشورای و حسینی ایران اسلامی با پوشیدن لباس شرف و افتخار و شهامت و شهادت خود را فدایان ملت می‌دانند و آنچنان آماده اند که اجازه هیچ گونه تفرقه افکنی به دشمن را نخواهند داد.


مرز‌های نظام اسلامی را مرزنشینان حفظ می‌کنند


احمد اسدی از یادگاران ۸ سال دفاع مقدس و همرزم شهید سپهبد علی صیاد شیرازی در ادامه اظهار کرد:مرز‌های نظام اسلامی را فقط مرز نشینان حفظ می‌کنند، زیرا مرز نشینان مردانی سلحشور هستند که با وجود آن‌ها دشمن جرات نگاه کردن به ایران عزیز را نخواهد داشت؛ و جوانان مرز نشین ما هرگز اجازه ورود به هیچ بیگانه‌ای را نخواهد داد.

وی با بیان اینکه امنیت، سرفرازی، دلبستگی، وفاداری و خوب بودن این خطه در کمتر جایی دیده می‌شود افزود: در اوایل انقلاب نیرو‌های غیور ما با داشتن مقدورات کم، اما با همراهی و همدلی توانستند پیروزی را از آن خود کنند.

سر تیپ احمدی در ادامه افزود: دفاع مقدس برای کشور عزت، افتخار و عظمت به همراه داشت. دشمن آتش جنگ را بر افروخت تا شعله‌های انقلاب را خاموش کند، اما نمی‌دانست که فرهنگ ظلم ستیزی در این کشور شعله ور است.

در پایان این مراسم از خانواده چهار شهید شاخص کردستان شهیدان شریفی نیا، کرم ویسه، حسینی و احمدی فرد با اهدای لوح قدردانی شد.

انتهای پیام/۷۷۲۷
ارسال نظرات