خبرهای داغ:
معاون روحانی در مورد اینکه دولت با رایزنی که با مجلس داشت سعی کرد بار کنار گذاشتن وزرای اقتصاد و کار را بر عهده خانه ملت بگذارد گفت: نه واقعیت این است که ما با صداقت در مجموعه دولت با هم کار می کنیم.
کد خبر: ۹۰۵۹۷۴۸
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج، حسینعلی امیری، معاون رئیس‌جمهور در امور مجلس در مورد اینکه برخی معتقدند دولت با رایزنی که با مجلس داشت سعی کرد بار کنار گذاشتن وزرای اقتصاد و کار را بر عهده خانه ملت بگذارد، گفت: نه واقعیت قضیه این است که ما با صداقت در مجموعه دولت با هم کار می‌کنیم.

وی ادامه داد: رئیس‌جمهور نسبت به همه حسن نظر دارد، فضای حاکم بر دولت اخلاص، برادری و صداقت است، چنین تحلیلی به هیچ وجه درست نیست.

معاون رئیس‌جمهور در امور مجلس خاطرنشان کرد: حمایت دولت در روزهای استیضاح وزرایی که از دولت کنار رفتند، صحت اظهارات بنده است.

وی در این باره اظهار داشت: تأکید آقای رئیس‌جمهور به من این بود که به نحوی برنامه‌ریزی و کار کنید که نمایندگان را قانع کنید تا دولت از خدمات این دو وزیر بی‌بهره نشود.همه این مسائل حکایت از آن دارد که آن تحلیلی که در بیرون وجود دارد،‌صحت ندارد و دولت از وزرای خود حمایت می‌کند.

امیری تأکید کرد:‌ اگر آقای رئیس‌جمهور بخواهد کسی را از دولت خارج کند، دارای اختیارات کامل است.

وی در مورد انتخاب دو عضو جدید برای کابینه و رایزنی با طیف‌های مختلف در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: این از اختیارات رئیس‌جمهور است که افرادی را برای این دو پست پیشنهاد دهد اما گاهی نمایندگان پیشنهاداتی دارند و به صورت مشورتی به ما می‌گویند و ما نیز به سطوحی که لازم باشد آن‌ها  را منعکس می‌کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها