امام جمعه رامسر: 8 سال دفاع مقدس آینه تمام نمای کربلای امام حسین(ع) را تجلی کرد و باید به تبیین ارزشهای بالا و توسعه آن در جامعه بپردازیم.
کد خبر: ۹۰۵۹۷۲۱
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، امام جمعه رامسر  با تشکر از عزاداران حسینی(ع) که در ایام سوگواری سالار شهیدان امام حسین(ع) اقدام به برپایی دسته جات عزاداری  کردند گفت: هدف دشمنان این است که راه و مسیر حرکت به سوی سید الشهدا را کمرنگ کنند و مردم همیشه  با دینداری و ولایتمداری پوزه دشمنان را به خاک میمالند.

وی افزود: هفته دفاع مقدس جزء مناسبتهای مهم در کارکرد سیاسی و فرهنگی است که یاد شهدا، اسرا و مفقودین را گرامی میدارم و تمامی متولیان امور فرهنگی ظرفیت بالای هفته دفاع مقدس غافل نباشیم.

امام جمعه رامسر یادآور شد: هدف دشمن از اینکه با نهضت امام حسین مخالفت میکند این است که روحیه شهادت طلبی در جوانان از بین برود.

خطیب جمعه شهرستان غرب مازندران عنوان داشت: جوانان ما با اتکای به فرهنگ عاشورایی اسلحه بدست گرفتند و با دشمن جنگیدند که در همین عملیاتها برای رفتن روی مین قرعه کشی میکردند که واقعیت بزرگی است.

وی گفت:  8 سال دفاع مقدس آینه تمام نمای کربلای امام حسین را تجلی کرد و باید به تبیین ارزشهای بالا و توسعه آن در جامعه بپردازیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها