خبرهای داغ:
توسط سرپرست اداره کل مدیریت بحران قزوین صورت گرفت:
مهدیخانی عنوان کرد: همه ساله در اواخر شهریور ماه و ایام تعطیل , حجم بالایی از ترافیک در جاده های استان حکمفرماست که به تبع آن سوانح جاده ای نیز با افزایش قابل ملاحظه ای روبه روست.
کد خبر: ۹۰۵۹۷۱۴
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، مهدیخانی سرپرست اداره کل مدیریت بحران قزوین در بازدیدی که جمعه شب از محورهای مواصلاتی و پایگاه های اورژانس، هلال احمر و آتش نشانی جاده ای بعمل آورد بیان کرد: استان قزوین به دلیل واقع شدن در شاهراه مواصلاتی شرق به غرب, مسیر عبور خودروها برای رسیدن به 11 استان شمالی, مرکزی و غربی کشور است.
وی گفت: همه ساله در اواخر شهریور ماه و ایام تعطیل , حجم بالایی از ترافیک در جاده های استان حکمفرماست که به تبع آن سوانح جاده ای نیز با افزایش قابل ملاحظه ای روبه روست.
سرپرست مدیریت بحران استانداری قزوین اظهار کرد: نیروهای امدادی از قبیل اورژانس, هلال احمر و آتش نشانی مستقر در پایگاههای جاده ای، هر روز با حوادث و سوانح متعددی رودر رو هستند که خوشبختانه عملکرد قابل تقدیری نیز از خود نشان داده اند.
مهدیخانی عنوان کرد: در سالهای اخیر با افزایش پایگاههای امدادی و نیز استقرار هلی کوپتر های هلال احمر و اورژانس در استان گام بزرگی در سرعت بخشی به امداد رسانی به مجروحین سوانح رانندگی برداشته شده و افزایش تعداد پایگاهها و بهبود امکانات، در دستور کار دستگاه های متولی امر قرار دارد.
1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها