خبرهای داغ:
یکی از بانوان که در لیست اصلاحات و اعتدال برای ورود به مجلس سنگ تمام گذاشته و موفق به حضور نشد، با اهانت به مقدسات و ابا عبدالله ع یزید را فردی باهوش،مقتدر،استوار،دانسته و امام مظلوم را قدرت طلب و..معرفی نموده است.
کد خبر: ۹۰۵۹۷۰۸
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۰

خبرگزاری بسیج قزوین: یکی از بانوان که در لیست اصلاحات و اعتدال برای ورود به مجلس سنگ تمام گذاشته و موفق به حضور نشد، با اهانت به مقدسات و ابا عبدالله ع یزید را فردی باهوش،مقتدر،استوار،دانسته و امام مظلوم را قدرت طلب و..معرفی نموده است. به راستی انتقاد است یا انتقام؟ قوه قضاییه عزیز آیا فقط مماشات با این طیف جواب می دهد؟ در قبح شکنی این جماعت نشخوار کن چقدر مدارا جواب می دهد؟
ایشان خود را شیفته یزید معرفی کرده است و سخنانی را به امام حسین ع نسبت داده است که جا دارد پاسخی در خور به این جماعت سر سپرده داده شود.
وقتی مردان شیعه مرده باشند ماده ها و هنده جگر خوار،قطام، هیرودیا قیام خواهند کرد و در نبود مردانشان به تمام داشته های یک ملت چنگ می اندازند!
شما که ارادت خاصی به یزید دارید بنده پیشنهاد خوبی برای شما دارم که پس از ۱۴۰۰سال داعشی متولد شده است و با پرچم سفیانی و زنده باد یزید در پی تخریب و نابودی شیعه و اماکن مقدس از جمله بارگاه ابا عبدالله بود که نتوانستند!
شما برای اینکه بتوانید ارادت خالصانه خود را به یزید بن معاویه ثابت کنید می توانستید در کنار سربازان جگر خوارشان به جهاد نکاح مشغول شوید تا با میسون مادر یزید محشور شوید!
واقعا به نفاق شما باید گریست که شیطان بی گناه متهم می شود از بس در فسق و فجور پیشرو هستید!
شما می توانستید در لاذقیه،حلب و سایر مناطق جنگی تحت سیطره سربازان یزید به جهاد نکاح مشغول شوید تا معنی اقتدار و هوش را به خوبی دریافت کنید.
مزدوران بی مزدی که با تبلیغات برای فتنه گران ۸۸ می گفتند:" اگر کیهان بود در روز عاشورا چه تیتری می زد؟ که امیرالمومنین یزید طومار فتنه را در هم پیچید. همان کسانی که بر عزای اباعبدالله رقص زدند،سوت و کف حواله کردند.
اگر ایران حکومت و انقلابش بنام حسین ع نبود امروز بسیاری از کفتارها را به عنوان برده جنسی در فیلم ها استفاده می کردند، قوه قضاییه برخورد کند با این جماعت که کارشان زدن اعتقادات مردم و ستایشگر تمام پیام های ساختار شکن است.
وقتی برای گرفتن پناهندگی اصل نظام،انقلاب و مقدسات را هدف قرار می دهند راه حل ساده تری وجود دارد که بتوانند پناهندگی سیاسی بگیرند تا به اروپا پناه ببرند و مانند خانم وکیل اعلام کنند که هم جنس باز هستیم در ایران حق ما را به رسمیت نمی شناسند.
وقتی ۳۰میلیون به پابوس آقا می روند با کنایه یک رقاصه صورت خورشید سیاه نمی شود.
قوه قضاییه با اهانت کنندگان برخورد کند، قباحت دارد که شیعه انگلیسی علیه شیعه ناب لجن پراکنی کنند و هر بار به بهانه عمدی نبوده است چشم پوشی کند!
1002/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها