خبرهای داغ:
توسط فرمانده ناحیه مقاومت بسیج باغملک؛

ویژه برنامه های گرامیداشت هفته «دفاع مقدس» در باغملک اعلام شد

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج باغملک اهم ویژه برنامه های گرامیداشت هفته دفاع مقدس در این شهرستان را اعلام کرد .
کد خبر: ۹۰۵۹۶۹۹
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج سرگرد پاسدار سید اسلام موسوی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه باغملک از اجرای 80 برنامه شاخص در هفته دفاع مقدس خبر داد و گفت: به مناسبت بزرگداشت هفته دفاع مقدس در شهر و مناطق روستایی این شهرستان ویژه برنامه های مختلفی برگزار می شود .

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه باغملک تاکید کرد: دفاع مقدس نماد اقتدار و عظمت ملت ایران اسلامی است و ما باید برنامه های این هفته را با شکوه برگزار کنیم.

وی در ادامه بیان داشت: نسل جوان و نوجوان ما شاید با بسیاری از واقعیت های جنگ 8 ساله آگاهی نداشته باشند وامروز نگاشتن خاطرات آن روزها و به تصویر کشیدن این واقعیت های ارزنده و افتخار آمیز خواهد توانست هویت ملی و ترجمان مساله حماسه سازی و حماسه آفرینی را در جامعه به صورت یک شاخص اصلی در آورد و متجلی سازد

موسوی خاطر نشان کرد: شهیدان و ایثارگران ما با واژگانی از نور رساترین نغمه مقاومت و شورانگیزترین شعر حماسی ملت ایران را در هشت سال دفاع مقدس سرودند و امنیتی پایدار برای جمهوری اسلامی ایران رقم زدند .

 

وی همچنین اظهار کرد: ترویج فرهنگ جهاد و شهادت و نهادینه شدن فرهنگ و گفتمان دفاع مقدس اقتدار ما را تضمین کرده و توطئه های دشمنان را نقش بر آب می کند .

 

وی با اشاره به اینکه هفته دفاع مقدس از 31 شهریور آغاز و تا هفتم مهرماه ادامه دارد افزود: برگزاری رژه نیروهای نظامی و انتظامی ،بسیجی ،عشایری و گردان بیت المقدس،برپایی ایستگاه صلواتی و برگزاری همایش و کارگاه حجاب و عفاف و سبک زندگی در روز شنبه 31 شهریورماه برگزار می شود .

 

سرگرد موسوی گفت: زنگ مقاومت در سطح واحد های آموزشی همزمان با اول مهرماه روزآغاز بازگشایی مدارس ،برگزاری مسابقات ورزشی در سطح پایگاه های بسیج و دیدار از بازنشستگان و سربازان اجرا می شود

 

این مسئول خاطر نشان کرد: مهمترین برنامه های در روزهای هفته دفاع مقدس اجرای تئاتر خیابانی،افتتاح پایگاه بسیج کلنگ زنی پروژه های محرومیت زدایی،برگزاری یادواره شهدا،دیدار پاسداران و بسیجیان با امام جمعه،اعزام اکیپ پزشکی به مناطق محروم،پیاده روی خانوادگی،دیدار از خانواده های معظم شهدا که تا 7مهر در سطح شهرستان باغملک صورت می گیرند .

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار