فرمانده سپاه ناحیه دامغان با اشاره به برگزاری رزمایش سپاهیان و بسیجیان حضرت محمد رسول الله(ص) سپاه ناحیه دامغان در دو بخش آمادگی دفاعی و خدمت رسانی گفت: روحیه انقلابی و منش خدمت رسانی دو بال اعتلا و اقتدار بسیج است.
کد خبر: ۹۰۵۹۶۷۲
|
۲۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۳

محمد خوشقدم در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در دامغان با اشاره به برگزاری رزمایش سپاهیان و بسیجیان حضرت محمد رسول الله(ص) سپاه ناحیه دامغان همزمان با برگزاری این رزمایش در سراسر کشور اظهارداشت: این رزمایش در شهرستان دامغان توسط پنج گردان بیت المقدس بسیج و در دو محور اجرا گردید.

فرمانده سپاه ناحیه دامغان با اشاره به حضور پرشور گردان های بسیج بیت المقدس، امام حسین(ع)، امام علی(ع) و بسیج خواهران کوثر در صبحگاه مشترک روز نخست این رزمایش که در محل آستان مقدس امامزادگان جعفر و محمد(ع) برگزار شد، افزود: دوره های آموزشی ویژه گردانهای بیت المقدس و برپایی راهپیمایی شبانه در محل اردوگاه قدس از دیگر بخش های این رزمایش بود.

خوشقدم اضافه کرد: مرحله دوم این رزمایش با سازماندهی و حضور 49 گروه جهادی از حوزه های مقاومت بسیج و کانون های بسیج اقشار در مناطق محروم روستایی، حاشیه شهر دامغان و محله های اسلامی برگزار شد.

وی با اشاره به برگزاری برنامه گروه های جهادی از نهم تا 29شهریورماه، خاطر نشان کرد: کمک رسانی به محله های کم برخوردار و مساجد و حسینیه ها در عرصه های مختلف از جمله بهداشت و سلامت، عمران و سازندگی، فرهنگی و اجتماعی برگزار شد.

فرمانده سپاه ناحیه دامغان هدف اصلی از برگزاری رزمایش سپاهیان و بسیجیان حضرت محمد رسول الله(ص) و خدمت رسانی و حضور گروه های جهادی در مناطق محروم را تحقق فرامین رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی)، نشر روحیه انقلابی و ولایتمداری بسیجیان و نمایش اقتدار و آمادگی بسیج عنوان کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها