خبرهای داغ:
فاطمه اسدزاده
فرمانده سپاه بقیة‌الله (عج) شیراز گفت: اول مهرماه مراسم احترام و بدرقه فرزند خلبان شهید مدافع حرم شهید شجاعت علمداری و دیگر فرزندان شهدا در شیراز انجام می‌شود.
کد خبر: ۹۰۵۹۶۳۱
|
۳۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از شیراز، به نقل از روابط عمومی سپاه ناحیه بقیةالله(عج) شیراز محمدجعفر دوستدار، فرمانده این ناحیه از سپاه از برگزاری مراسم بدرقه فرزندان شهدا در شیراز خبر داد و گفت:‌ در راستای احترام و تکریم از خانواده معزز شهدا و به ویژه شهدای مدافع حرم اول مهرماه کارکنان سپاه بقیةالله(عج) شیراز در مراسمی با شکوه ضمن بدرقه فرزندان شهدا در روز اول مهرماه از فرزندان شهدا تقدیر خواهند کرد و دخترخانم پنج ساله شهید مدافع حرم شهید شجاعت علمداری از درب منزل تا درب محل تحصیل مهد کودک به صورت ویژه بدرقه می‌شود.

وی، ارج نهادن به مقام والای شهدا و خانواده معظم شهیدان را افتخاری بزرگ دانست و گفت: وظیفه خود دانستیم که در اولین روز سال تحصیلی ۹۷-۹۸ به خانواده معظم شهدا و به ویژه شهدای مدافعی حرمی که فرزندان آنان تازه راهی مدرسه می‌شوند، ادای احترام کرده باشیم.

دوستدار با بیان اینكه خانواده‌های معظم شهدا طبق گفته امام راحل چشم و چراغ ملت هستند، گفت: شهدا بهترین سرمایه وجودی خود را تقدیم انقلاب کرده‌اند تا آسایش و امنیت کشور را برای نسل امروز فراهم کنند.

فرمانده سپاه بقیةالله(عج) شیراز اظهار كرد: ادای احترام به خانواده‌های معظم شهدا یک افتخار است و در روز اول مهر علاوه بر مراسم ویژه سپاه بقیه الله (عج) که برای فرزند شهید مدافع حرم شجاعت علمداری در نظر گرفته شده مراسم تکریم و احترامی نیز برای دیگر فرزندان شهدا در مدرسه شاهد برگزار می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها