خبرهای داغ:
گریه مادر شهید مدافع حرم سید محمد میردوستی و گلایه از زخم زبان ها در شب تاسوعای حسینی بسیار تاثر برانگیز بود.
کد خبر: ۹۰۵۹۵۹۶
|
۳۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۵

خبرگزاری بسیج قزوین: می گویند که پول گرفتید که فرزندتان را فرستادید، یا آنها را شهدای مدافع بشار اسد می نامند و به ما زخم زبان می زنند.
دلم گرفت،مادری که برادرش شهید و فرزندش شهید و دیگری جانباز،همسرش جانباز جنگ تحمیلی و مدافع حرم است. زخم های استعمار را به جان می خرند و سر می دهند خوشحال می شوند و مقاوم تر از گذشته به عشق زینب سر می دهند!
نه ازدیاد دشمن نه توپ و تانک یا ترکش های مستقیم و شهادت جگر گوشه هایشان آنان را می شکند اما ترکش و زخم زبان نا مردها بسیار وحشتناک است که گلایه مند می شود مادر شهیدی و اشک می ریزد.
در هیچ جای دنیا برای سربازان وطنشان شبهه ایجاد نمی کنند و به کشته های جنگشان که برای جنایت و چپاول است انگ مزدوری نمی زنند.
چه می شود که عده ای پست تر از هر بی دینی می شوند؟ چه فهمی از مادر دارند که اورا متهم می کنند به خاطر پول فرزندت را به قتگاه فرستادی؟ بی هنر های بی مغز را فقط مرگ و اعزراییل می تواند جواب دهد! سرسپردگانی که با هیچ منطقی خلع سلاح نمی شوند!
آنها که برای وطن سر می دهند متهمبه مزدوری می شوند اما مزدور ها که برای دشمنان وطن کار می کنند خود را دوستدار مردم نشان می دهند!
اما سخنی با مادر شهیدمیردوستی: 
مادر عزیزم ! می دانم بین غم جدایی از فرزند و داغ ترکش جاهلان تنها خدا  را صدا می زنید و همانند زینب کبری می سوزی و فریاد سر می دهید!
دلم گرفت وقتی گریه ات را دیدم! از زخم زبانهایی که شنیدی! از انسان های دنیا پرستی که حتی دنیا آمدنشان را ناشی از پول می دانند!
آنها زمینی فکر می کنند و چه می دانند که پرواز بر بال ملائک یعنی چه؟
آنان چه می دانند که شهدا مقتدایشان حسین است، امام مظلومان که ثروتمند و متمکن بود اما تمام دنیا را به لقایش بخشید تا این خناسان را رسوا و خواب رفته گان را بیدار کند.
نگران نباش، لقمه های حرام آنان کرو کور لال کرده است و خدا بر دلهایشان مهر زده است،سخن حق به این جماعت کار گر نیست زیرا خدا آنان را در گمراهی خویش رها کرده است.
مادر عزیزم! اشک هایت دل سیاه ما را لرزاند و غم ها یت به دشمن نمایان نکن! فریاد بزن که در این راه که به شهادت منتهی شده است هیچ چیز ندیدم مگر زیبایی!
این زخم زبان را ابن زیاد هم به زینب کبری زد و گفت: در این راه چه دیدید؟ فر مودند: ما رایت الا جمیلا.
آنها چه می دانند که کانال های کمیل برای چیست؟ این جماعت کانال کمیل را فیلتر کردند و در تلاش هستند که مدافعان حرم را هم فیلتر کنند! اما خدای متعال آنان را فیلتر خواهد کرد، ایستاده ایم تا ابوموسی ها و اشعث ها را خاموش کنیم، شما هم ایستادگی کن تا هیچ قرآنی بر روی نیزه نرود! قرآن در صفین بر روی نیزه رفت و پذیرفتند جماعت نادان ابله! چون پذیرفتند قران ناطق را بر روی نیزه بردند، و آنجا نیز پذیرفتند و بر پوست و کاغذپاره گرد آمدند و از گرداگرد قرآن ناطق پراکنده شدند و می دانستند دنیا پرستان که قرآن ناطق دستور می دهد و باید اطاعت کرد اما قرآنی که پوست و کاغذ باشد می توانی برآن حکم برانی و مطابق دنیای خودت اداره اش کنی!
مادر عزیزم: چه انتظاری از این جماعت دارید؟ آنان شهیدی می خواهند که هیچ هزینه ای به آنها تحمیل نکند بلکه از کنار پرواز شهید مد نظرشان دنیای خود را آباد کنند!
آنان شهیدی همانند عثمان می خواهند تا پیرآهنش را علم کنند و با قرآن ناطق در ستیز باشند!
امروز خود را تنها نمی یابی! ما همه فرزندان تواییم! همه ما برادری بنام میردوستی از دست دادیم و با خدا تجارت کرده ایم! تمام غم هایت برای من! بهترین های عالم زنانی هستند که مردانی الهی از دامنشان به خدا می رسند! 
کاش سالها پیش می مردم و اشک هایت را نمی دیدم! اشک هایی که از غصه شعور نداشته برخی از سگ بازهای شرابخوار نصیبتان می شوند!
آنان که عمق استراتژیک امنیت و امنیت راهبردی را در بی بی سی و من و تو می دانند!
اما آفرین بر تو که با خون جگر گوشه ات توانستید پرده نفاق بسیاری از این جماعت را کنار بزنید!
امروز مظلوم تر از همه تاریخ شهدای مدافع حرم هستند! شهدایی که در عصر گرگ های بیمار بی نشان و گمنام پرواز می کنند و آنچنان امنیتی به ملت هدیه کردند که هیچ جنگی احساس نمی شود.
مادر عزیزم چه می توانم بگویم؟
شرمنده ایم از اشک هایی که بر گونه هایت نشست، تلویزیون و رسانه مقصر است، من و ما مقصریم!
شرمنده ایم که عقب تر از همه دوران هستیم و شهدای مدافع حرم را که فراتر از زمان هستند درک نکردیم!
شرمنده ایم و باز هم شرمنده این!
 
شمر ذی الجوشن هنوز در شام هست
پشت این قصه هزار برجام است
1002/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها