عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: آنچه در میدان جنگ اقتصادی ما را قوی نگه می دارد آموزه های عاشورا و مقاومت در دوران دفاع مقدس است.
کد خبر: ۹۰۵۹۵۷۷
|
۳۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ آیت الله سیداحمد علم الهدی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه مشهد در حرم مطهر رضوی با بیان اینکه رسالت انقلابی از سوی اهل بیت (ع) در جریان اسارت فراموش نشده بود، اظهار داشت: اهل بیت(ع) از سوی سیدالشهدا (ع) حساب شده وارد جریان کربلا شده بودند.

عضو مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: اشک‌های ما که برای سید الشهدا و اهل بیت(ع) ریخته می‌شود بایدهمراه با معرفت باشد.
 
وی افزود: مسئله تحریم اقتصادی دشمن دلالت بر ضعف و زبونی دشمن ما دارد ولی برخی تصور می‌کنند این مشکلات معیشتی امروز ما قوت دشمن و ضعف ماست.
 
امام جمعه مشهد ابراز داشت: موج عزاداری سیدالشهدا (ع) در این ایام و در این موقعیت حساس در مسئله ارزشگذاری انقلاب اسلامی ما در دورن مغز‌ها اثری فوق العاده داشت.

وی عنوان داشت: تایید عملکرد دولت توسط رهبر معظم انقلاب به دلیل خبرنداشتن از سوء تدبیرها نیست و ایشان به همه موضوعات و جزئیات زندگی مردم آگاه هستند، این حمایت ها به دلیل این است که در شرایط حساسی قرار داریم و نباید حرفی بزنیم که دشمن در جنگ رسانه ای به حرف های ما استدلال کرده و ندانسته آب به آسیاب دشمن بریزیم.
 
آیت الله علم الهدی با اشاره به جنگ اقتصادی و رسانه‌ای دشمن گفت: دشمن در جنگ اقتصادی معیشت ما را هدف قرار داده است و درصددند القا کنند علت گرفتاری ما گفتن شعار "مرگ بر آمریکا" بوده است و در جنگ رسانه‌ای نیز با جریان‌های اطلاع رسانی سراسر جهان  ما را می‌خواهند نسبت به انقلاب و نظام بدبین کنند .
 
وی بیان داشت: آنچه در میدان جنگ اقتصادی ما را قوی نگه می دارد آموزه های عاشورا و مقاومت در دوران دفاع مقدس است. ما در دوران جنگ سختی های بیشتری نسبت به امروز داشتیم اما توانستیم دشمن را شکست داده و آنها را به عقب برانیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها