شور حسینی در شب عاشورا البرز را از عطر عاشورایی آکنده کرد

مردم عزادار و حسینی سراسر استان البرز همزمان با شب عاشورا حسینی با حضور در محل‌های برگزاری برنامه‌های عزاداری شب عاشورا، برای سرور و سالار شهیدان و ۷۲ یار با وفای ایشان عزاداری کردند.
کد خبر: ۹۰۵۹۵۳۴
|
۳۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، عزاداری برای سرور و سالار شهیدان در سراسر ایران این روزها با شور و حرارت خاصی در حال برگزاری است و اماکن و نقاط مختلف ایران شاهد برگزاری این مراسم هستند.

 همزمان با شب عاشورا حسینی مساجد، حسینیه‌ها، تکایا، معابر شهری، گلزارهای شهدا و آستان‌های متبرکه امام‌زادگان استان البرز مملو بود از عاشقانی که  در سوگ شهادت ارباب بی کفن خود ماتم‌زده بودند و برای این لگر بهشتی مویه کردند.

شور حسینی در شب عاشورا البرز را از عطر عاشورایی آکنده کرد

حرکت دسته‌جات عزاداری در سراسر استان البرز ، این استان را به شهر ماتم‌زده در عزای شهدای دشت نینوا بدل کرده بود و بیرق‌های عزای حسین (ع) در همه دسته‌های عزاداری به شم می‌خورد.

در این میان نوجوانان و نسل سوم و چهارم انقلاب اسلامی نیز جایگاه خاصی در این عزاداری‌ها دارند و این روزها شاهد عزاداری آنها در نقاط مختلف ایران در قالب کاروان‌های مختلف بودیم.

اقشار مختلف شغلی و سنی در آئین‌های عزاداری شب عاشورا در سراسر استان البرز حضوری گسترده و پرشور داشتند و در این میان نوجوانان و جوانان پر شور سمنانی با حضور گسترده خود باری دیگر عشق و ارادت خود به سرور و سالار شهیدان نشان دادند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها