خبرهای داغ:
مدیرفرهنگی دانشجوئی دانشکده علوم پزشکی مراغه خبر داد
مدیرفرهنگی دانشجوئی دانشکده علوم پزشکی مراغه گفت: این رزمایش سه روزه با هدف ارایه خدمت به ساکنان روستاهای محروم «آغبلاغ، قم تپه، بلبل و سید کندی» مراغه و در سه عرصه بهداشتی، درمانی و آموزشی فرهنگی برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۵۹۵۲۷
|
۳۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۴

بهزاد موسی زاده در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، گفت: این  اردو به همت اعضای «گروه جهادی شهید مهکام بسیج دانشجوئی و  کانون حرکت های جهادی دانشکده علوم پزشکی مراغه» و با شرکت بیش از۲۰ نفر از دانشجویان، پزشکان و اساتید هیئت علمی دانشکده و تعدادی از پزشکان متخصص و علاقه مند شهرستان برگزار  شد.

وی ادامه داد: دانشجویان واساتید جهادگر دانشکده با حضور در این  روستاها که از محروم ترین روستاهای اطراف شهرستان مراغه هستند در زمینه های بهداشتی، درمانی وآموزشی فرهنگی  با برنامه های متنوع به مشکلات بیش از 700نفر از اهالی محروم منطقه رسیدگی کردند.

رزمایش جهادگران مراغه همزمان با تاسوعا و عاشورا در روستاها

 موسی زاده با اشاره به بر نامه های اجرا شده در این اردو گفت: غربالگری قند، فشارخون،  بیماری های دهان ودندان، ویزیت رایگان پزشکان متخصص داخلی، دندان، انگل شناس وعمومی ، مشاوره کارشناسان ارشد مامائی و روانشناسی را از جمله فعالیت های درمانی انجام شده در این اردو است.
وی  به خدمات آموزشی و کلاس های برگزار شده در این اردو هم اشاره و بیان کرد: آموزش بهداشت فردی، دهان و دندان، مداخله در امر اعتیاد و پشگیری از تب مالت از جمله کلاس هایی بود که توسط اساتید و دانشجویان شرکت کننده در اردو برگزار شد.

رزمایش جهادگران مراغه همزمان با تاسوعا و عاشورا در روستاها
موسی زاده ادامه داد: کودکان معصوم و محروم این مناطق نیز از جلوه های ایثارگری عاشقانه جهادگران دانشکده علوم پزشکی مراغه بی نصیب نمانده و از کلاس های آموزش قران کریم، زبان انگلیسی، ساختن کاردستی و بهره مند شدند.

وی افزود: در خلال برنامه ها با برگزاری مسابقات متنوع قرانی و سرگرمی، بسته های متنوع فرهنگی شامل لوازم التحریر، کتاب و اسباب بازی به کودکان معصوم  ساکن روستا اهدا شد.
موسی زاده  پخش جیره خشک مواد غذائی در بین اهالی را  از دیگر برنامه های انجام شده در حاشیه  این اردو  برشمرد و گفت: حضور دانشجویان جهادگر در این منطقه و ارایه خدمات ایشان با استقبال بی‌نظیر ساکنان منطقه همراه شد .

ارسال نظرات
پر بیننده ها