خبرگزاری بسیج: شهردار منطقه 20 در جریان دیدار با امام جمعه شهرری، تقویت گردشگری مذهبی با محوریت حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) را به عنوان اولویت های کاری مدیریت شهری منطقه 20 برشمرد.
کد خبر: ۹۰۵۹۵۰۵
|
۲۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۳

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه20 فرهاد افشار در روزهای نخست کاری ضمن زیارت حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) و استعانت معنوی، به دیدار امام جمعه شهرری رفت و در جریان این دیدار صمیمانه گفت: برنامه کاری مد نظر برای مدیریت شهری منطقه 20 در جهت شعار "ری شهر ایرانی اسلامی پیش رو" تدوین شده است که برای تحقق آن نیازمند همراهی نخبگان اجتماعی هستیم.

افشار با اشاره به اینکه شهرری موقعیت ویژه ای از نظر آثار تاریخی و اماکن متبرکه و مذهبی دارد، افزود: وجود حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) و امامزادگان در کنار آثار تاریخی و باستانی، شرایط متمایزی را برای منطقه 20 فراهم آورده است که فرصت های مناسبی برای سرمایه گذاری به شمار می آیند.

وی ادامه داد: تقویت گردشگری مذهبی با محوریت حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) از اولویت های مدیریت شهری قرار دارد که با رویکرد معرفی ظرفیت های شهرری و جذب سرمایه گذار انجام می شود.

افشار یادآور شد: حضور جمعیت میلیونی زائران در مناسبت های مختلف در فضاهای مذهبی به ویژه حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) فرصت ارزشمندی است که تلاش می کنیم از این فرصت برای اطلاع رسانی و معرفی شهرری استفاده کنیم.

حجت الاسلام و المسلمین سید علی شاهچراغی امام جمعه شهرری خدمت به ساکنان همجوار حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) را توفیق ارزشمندی برشمرد و گفت: خدمت به همجواران حرم علاوه بر رضایتمندی شهروندان اثرات معنوی نیز دارد که این آثار نقش بسزایی در پیشبرد فعالیت ها خواهد داشت.

حجت الاسلام و المسلمین شاهچراغی فعالیت های فرهنگی و رویکرد مسجد محوری مدیریت شهری را مثبت ارزیابی کرد  و یادآور شد: خدماتی که مدیریت شهری منطقه 20 در مناسبت های مختلف ملی و مذهبی به زائران ارائه می کند قابل قدردانی است چرا که در زمان های خاص شاهد حضور جمعیت میلیونی زائران هستیم که این حجم از جمعیت بار مضاعفی بر دوش مدیریت شهری دارد که با تعامل موثر همواره بهترین خدمات به زائران ارائه شده است.

امام جمعه شهرری ضمن تبریک انتصاب فرهاد افشار به سمت شهردار منطقه 20 با بهره مندی از انوار معنوی حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) برای ایشان آرزوی موفقیت کرد.

ارسال نظرات