خبرگزاری بسیج: شهردار باقرشهر در بازدید از مجموعه حیات وحش عطر سیب روند مدیریت داخلی این مجموعه را مورد بررسی قرار داد.
کد خبر: ۹۰۵۹۵۰۳
|
۲۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۴

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛

علیرضا ناصری پور با تاکید بر اهمیت رعایت شاخصه های زیست محیطی گفت: مجموعه حیات وحش عطر سیب قطعا با زحمت زیادی به ثمر رسیده است و امروز وظیفه همکاران این مجموعه نگهداری درست و اصولی از موجودات زنده این مجموعه و رفع کاستی های فعلی است که به نوعی امانت طبیعت الهی در شهر ما هستند. قطعا نگهداری از این گونه های حیوانات دقت و توجه خاص خود را دارد که توسط مدیریت این مجموعه و تیم پزشکان به خوبی در حال انجام است .

شهردار باقرشهر با بررسی وضعیت فعلی مجموعه پیشنهاداتی را در خصوص به روزکردن زیباسازی و فضای سبز مجموعه به مسئولان این دو حوزه داد  و گفت : به نظر می رسد به منظور استفاده بیشتر و بهتر شهروندان باقرشهر و شهرهای اطراف از این امکان ایجاد شده بهتر باشد این مجموعه توسط بخش خصوصی مدیریت شود تا ضمن تمرکز زدایی از خدمات دهی به مردم و گسترده کردن حیطه خدمت به ایشان، از نظر کمی و کیفی نیز برنامه های جدیدی برای این مجموعه تدوین شود.

شهردار باقر شهر در ادامه این بازدید، با حضور در عرصه 33 هکتاری مربوط به طرح توسعه گورستان عمومی تهران دراراضی باقرشهرکه در دوره های قبلی شوراها مصوب و اجرا شده بود ، از تبدیل این فضا به بوستان جنگلی و تفرجگاه مردمی خبر داد و ابراز امیدواری کرد تا دهه فجر شهرداری بتواند این خدمت را برای شهروندان باقرشهری به بهره برداری برساند.

ارسال نظرات