خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه همدان گفت: حماسه دفاع مقدس را باید به عنوان میراثی گرانبها از آفت تحریف حفظ کرده و به نسل‌های آینده منتقل شود چراکه با استفاده از تجربیات گرانبهای دفاع مقدس کشور در برابر توطئه‌های دشمنان بیمه می‌شود.
کد خبر: ۹۰۵۹۴۸۵
|
۲۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۷

انتقال حماسه دفاع مقدس به نسل‌های آینده کشور را در برابر توطئه‌های دشمنان بیمه می‌کندسرهنگ حسن برزگر در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تسلیت فرا رسیدن ایام شهادت سیدالشهدا(ع)، دفاع مقدس را نشأت گرفته از قیام امام حسین(ع) دانست و اظهار داشت: انقلاب شکوهمند اسلامی به رهبری حضرت امام خمینی(ره) همچنان که ملت مسلمان ایران را از سلطه حکومت استبدادی ستمشاهی رهایی بخشید و عزت و سربلندی را به آنان و همه مسلمانان جهان بازگرداند، منافع نامشروع قدرت‌های سلطه‌گر به ویژه آمریکا را با تهدید جدی روبرو کرد و ناخشنودی و خشم آنان را برانگیخت و به همین دلیل از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی آماج انواع توطئه‌ها قرار گرفت.

وی افزود: آمریکا که از انواع و اقسام توطئه‌ها برای از بین بردن انقلاب اسلامی ناکام شده بود برای مقابله با آن تصمیم به تحریک صدام برای شروع جنگ علیه ایران گرفت و با دادن قول حمایت و مساعدت در حمله به ایران باعث به وجود آمدن جنگ هشت ساله شدند.

فرمانده سپاه ناحیه همدان تصریح کرد: دشمنان در محاسبات خود فرهنگ عاشورایی و حسینی و معنویت و علاقه ملت ایران به اسلام را در نظر نگرفته بودند.

وی ادامه داد: حماسه دفاع مقدس را باید به عنوان میراثی گرانبها از آفت تحریف حفظ کرده و به نسل‌های آینده منتقل شود چراکه با استفاده از تجربیات گرانبهای دفاع مقدس کشور در برابر توطئه‌های دشمنان بیمه می‌شود.

برزگر بیان داشت: اینکه یک کشور تازه انقلاب کرده که نه سازماندهی درستی داشت و نه نیروهای نظامی آن انسجام و آمادگی لازم را داشتند، توانست در مقابل همه توطئه ها و نقشه‌های استکبار جهانی بایستد و آنها را شکست دهد به طور قطع حادثه‌ای غیر مادی و الهی است و این مهم میسر نشد مگر به اراده الهی و جاری شدن روح مقاومت و فرهنگ عاشورا در دل ملت ایران که باید این راه را زنده نگه داریم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات