خبرهای داغ:
رئیس کمیته بهکاپ هیأت گلف استان قم از تداوم موفقیت‌های بهکاپ قم با کسب مقام قهرمانی رقابت‌های رده سنی پایه دختران ایران خبر داد.
کد خبر: ۹۰۵۹۴۲۶
|
۲۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۵
قم تیم همیشه مدعی بهکاپ ایران است

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، جعفر جعفری‌مجد اظهار کرد: از زمانی که انجمن بهکاپ فدراسیون گلف اقدام به برگزاری رقابت‌های بهکاپ قهرمانی کشور کرده، قم همواره یکی از تیم‌های حاضر در این مسابقات و یکی از مدعیان کسب عنوان قهرمانی بوده است.

وی ادامه داد: بهکاپ رشته‌ای جدید و نوپا در ورزش ایران به شمار می‌رود و بالطبع در استان قم همانند سایر نقاط کشور هنوز شناخته شده نیست، بنابراین باید کار‌ها و اقدامات زیادی برای شناساندن این رشته به مردم انجام دهیم تا هم تعداد ورزشکاران سازمان یافته آن افزایش یابد و هم رونق بیشتر و بهتری به خود بگیرد.

رئیس کمیته بهکاپ هیأت گلف استان قم اضافه کرد: با این حال بهکاپ قم هر بار در رقابت‌های کشوری به میدان رفته مدعی قهرمانی بوده، به همین دلیل در رقابت‌های بهکاپ رده سنی دختران زیر ۱۴ سال کشور نیز در مصاف با رقبای خود روی سکوی نخست و قهرمانی جای گرفت، ضمن اینکه با کسب یک عنوان سومی نشان داد که قم تیم همیشه مدعی بهکاپ ایران است.

وی با بیان اینکه پیکار‌ها بهکاپ پسران و دختران زیر ۱۴ سال کشور به میزبانی قم در زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم برگزار شد، اضافه کرد: در این رقابت‌ها بیش از ۴۰ ورزشکار پسر و دختر برای کسب عناوین برتر با یکدیگر به رقابت پرداختند.

جعفری‌مجد تصریح کرد: هنوز بسیاری از استان‌ها در این رشته فعال نیستند به همین دلیل از هفت استان شامل قم، همدان، کرمان، مازندران، البرز، کرمانشاه و تهران در رقابت‌های این دوره حضور داشتند، ضمن اینکه رقابت‌ها از نظر کیفی سطح قابل قبول و مطلوبی داشت.

وی سپس به برترین‌های هر دو بخش دختران و پسران مسابقات بهکاپ ایران اشاره و ابراز کرد: در قسمت دختران محدثه قربانی از تیم هیأت قم به عنوان قهرمانی دست یافت، بیتا حسن‌زاده از هیأت مازندارن نایب‌قهرمان شد و مقام سوم مشترک به نگار فتحی از مازندارن به همراه مبینا نظری از قم رسید.

رئیس هیأت هاکی استان قم اظهار کرد: در قسمت پسران نیز امیرعلی عباس پور از مازندان به مقام قهرمانی دست پیدا کرد، مهراب یوسف‌نژاد عضو تیم هیأت مازندران در مکان دوم به کار خود پایان داد و مقام سوم مشترک نصیب رضا قلی‌پور از مازندان و محمود نجف‌آبادی از کرمان شد.
ارسال نظرات