فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه مهرستان گفت: جهادگران بسیجی خواهر و برادر در قالب رزمایش سپاهیان محمد رسول الله در شهرستان مهرستان فعالیت خود را در عرصه خدمت رسانی به محرومین آغاز کردند.
کد خبر: ۹۰۵۹۳۹۶
|
۲۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۴

سرهنگ پاسدار محمد قور زایی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه مهرستان در گفتگو با خبرنگار بسیج در مهرستان گفت: برگزاری رزمایش اقتدار عاشورایی بسیج سپاهیان محمد رسول الله( صلی الله علیه و آله و سلم) ۲ باعث امید و خوشحالی دوستداران نظام و انقلاب و مایه یاس و ناامیدی دشمنان اسلام شد.

وی افزود: در این رزمایش تعداد ۱۷۳ نفر  از بسیجیان  برادر در عرصه های جهادی فعالیت خود را از ۹ شهریور ماه در شهرستان آغاز کرده و به منظور خدمت رسانی به محرومین با شعار خدمت بی منت  گام برداشته و مشغول فعالیت در عرصه جمع آوری محصول خرما از نخیلات هستند.

قورزایی ادامه داد:  خواهران  جهادگر نیز در عرصه های بهداشت و درمان در قالب رزمایش، اقتدار عاشورایی خود را به نمایش گذاشته و به ارائه خدمات بهداشتی و درمانی و ویزیت رایگان مشغول به فعالیت هستند.
 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه مهرستان امید بخشی به جامعه، آمادگی و آشنایی بسیجیان برای مقابله با گروهک‌های تروریستی، احساس امنیت و آرامش در مقابل عملیات روانی دشمن، بالابردن روحیه سلحشوری و مرزداری را از اهداف  این رزمایش دانست.


ارسال نظرات