خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بندرترکمن در مصاحبه با خبرنگار بسیج بندر ترکمن:
فرمانده سپاه بندرترکمن گفت: هفته دفاع مقدس، با 120 برنامه در قالب فرهنگی، ورزشی، رزمی ، مذهبی، اجتماعی و...در سطح شهرستان بندر ترکمن برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۹۰۵۹۳۹۳
|
۳۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۸

اجرای 120 برنامه در هفته دفاع مقدس/دفاع مقدس اعتقاد به جهاد را در فرهنگ مقاومت نهادینه کردبه گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ،سرهنگ پاسدار جواد جعفریان فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بندرترکمن در مصاحبه با خبرنگار بسیج بمناسبت هفته دفاع مقدس گفت: دفاع مقدس حادثه ای الهی و از معجزات زمان بود که استقلال ، عزت مندی و فخر آفرینی را برای مردم ایران به ارمغان آورد .

وی افزود: دفاع مقدس اعتقاد به جهاد و حرکت حیاتی را در فرهنگ مقاومت نهادینه کرد که در سایه سار ولایت مداری و وحدت و قدرت نیروهای مسلح شاهد شکوفایی و دستاوردهای عظیم آن و برهه های مختلف فرهنگی- علمی و نظامی باشیم.

جعفریان با بیان اینکه امروزه رژه دفاع مقدس، باعث وحدت ، اقتدار ملی، پیشرفت علم و فناوری ، دستیابی به توانمندی های دفاعی ، امنیت پایدارو ایجاد بازدارندگی می شود تصریح کرد: هفته دفاع یک بهانه ای برای حفظ و نشر آثار و ارزشهای دفاع مقدس، ترویج فرهنگ ولایتمداری ، مقاومت و ایثار و جهاد و شهادت ، خودباوری دینی و ملی است.

فرمانده سپاه بندرترکمن خاطرنشان کرد: هفته دفاع مقدس، با 120 برنامه در قالب فرهنگی، ورزشی، رزمی ، مذهبی، اجتماعی و...در سطح شهرستان بندر ترکمن برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها