خبرهای داغ:
شهردار منطقه چهار تبریز از آماده‌ سازی و فضاسازی میدان آذربایجان برای برگزاری رژه باشکوه نیروهای مسلح در نخستین روز هفته دفاع مقدس خبر داد.
کد خبر: ۹۰۵۹۳۸۴
|
۲۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۰:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، اکبر امجدی با گرامیداشت تقارن هفته دفاع مقدس و ماه محرم خاطرنشان کرد: سی‌ونه سال پس از رشادت ملت ایران در سال‌ های دفاع مقدس، هنوز باورها و آرمان‌ های پایداری، در جای‌ جای شهرها پیداست و رژه باشکوه نیروهای مسلح، گوشه‌ ای از همین باور راسخ را با حضور فرزندان پرصلابت ملت ایران نشان می‌ دهد.

وی با اشاره به اینکه میدان آذربایجان در محدوده شهرداری منطقه4، سال‌ های متمادی، میزبان این رویداد غرورآفرین بوده‌ است، افزود: با توجه به گستردگی پروژه عمرانی، این میدان در دو سه سال گذشته، شرایط لازم برای برگزاری رژه را نداشت، اما امسال با توجه به مراحل تکمیلی پروژه، شهرداری منطقه4 با هماهنگی ارتش، برگزاری مطلوب رژه را در دستور کار قرار داده‌ است.

امجدی اضافه کرد‌‌‌: ایجاد جایگاه سخنرانی، فضاسازی جایگاه، تامین بیش از 40 حلقه گل و نوسازی خط‌کشی مسیر، از اقداماتی است که توسط این منطقه اجرا شده و میدان آذربایجان را مهیای رژه 31 شهریور کرده‌ است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها