خبرهای داغ:
امام جمعه مرند عصر روز گذشته در اجتماع تاسوعای حسینی عزاداران شهر زنوز، گفت: ملت ایران، بهترین درس را از بصیرت و فداکاری حضرت عباس(ع) گرفته که با همه تحریم ها در مقابل ظالم ایستاده اند.
کد خبر: ۹۰۵۹۳۸۲
|
۲۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام نعمت زاده افزود: مردم ایران بصیرت را از ایشان به الگو گرفته اند.

وی خاطرنشان کرد: بالاترین پست ها و امکانات به حضرت ابالفضل(ع) پیشنهاد شد اما غیرت و بندگی ایشان اجازه نداد، مولا و برادرش را در صحنه عاشورا تنها بگذارد.

امام جمعه مرند با بیان اینکه دشمنان حضرت عباس(ع) امروز می خواهند فرهنگ یزیدی را در جامعه ما ترویج کنند، اذعان داشت: رمز ماندگاری ۴۰ ساله انقلاب اسلامی ایران نیز عبرت گرفتن از شجاعت و بصیرت سردار سپاه امام حسین(ع) است، امروز کشورهای مظلوم دنیا که جان و مال و منافعشان در خطر است، به ملت ایران تکیه کرده اند.

حجت الاسلام نعمت زاده با تاکید بر اینکه ملت ایران از هیچ کس جز خدا نمی ترسد، ادامه داد: ملت عراق و سوریه و یمن امروز با الگو گرفتن از ایران، در برابر استکبار ایستادگی کرده اند و این نشان از اقتدار و جایگاه نظام جمهوری اسلامی ایران است.

 وی ایران را حسینیه حضرت سیدالشهدا دانست و خاطرنشان کرد: مسئولان و مردم ایران باید بدانند که ما هر چه داریم از برکت امام حسین(ع) و حضرت عباس(ع) است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها