رئیس پلیس راه مازندران خبر داد: ترافیک در جاده‌های این استان پرحجم و روان است.
کد خبر: ۹۰۵۹۳۴۷
|
۲۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، سرهنگ علیرضا قدمی با بیان اینکه تردد همه تریلی، کامیون و کامیونت در جاده کندوان ممنوع است گفت: تردد وسایل نقلیه از ساعت 12 جمعه 30 شهریور تا 2 بامداد شنبه از کرج به سمت مرزن‌آباد ممنوع و با اعلام مأموران پلیس راه مستقر در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15 جمعه تا 2 بامداد شنبه از مرزن‌آباد به سمت کرج بصورت یکطرفه انجام می شود.
رئیس پلیس راه مازندران افزود: رفت و آمد وسایل نقلیه از ساعت 15 شنبه 31 شهریور تا 1 بامداد یکشنبه از مرزن‌آباد به سمت کرج ممنوع و با اعلام مأموران پلیس راه مستقر در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 18 شنبه تا 1 بامداد روز بعد از مرزن‌آباد به سمت کرج بصورت یکط‌رفه خواهد بود.
سرهنگ علیرضا قدمی با بیان اینکه تردد کامیون و کامیونت بجز حاملان موادسوختی و فاسدشدنی از ساعت 6 تا 24 روزهای چهارشنبه، پنج‌شنبه و جمعه و نیز از ساعت 12 شنبه تا 2 بامداد یکشنبه در جاده هراز ممنوع اعلام شده است به ممنوع بودن تردد تریلی ‌ها در جاده هراز اشاره کرد و گفت: رفت و آمد وسایل نقلیه از ساعت 12 جمعه تا 2 بامداد شنبه از رودهن به سمت شمال ممنوع و با اعلام مأموران پلیس راه مستقر در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14 جمعه تا 2 بامداد شنبه از آب ‌اسک به سمت رودهن بصورت یکطرفه است.
رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به اینکه تردد وسایل نقلیه از ساعت 16 شنبه تا ساعت 2 بامداد یکشنبه از رودهن به سمت شمال ممنوع بوده و از ساعت 18 شنبه تا 2 بامداد روز بعد، از آب‌ اسک به سمت تهران به‌ صورت یکط‌رفه انجام خواهد شد افزود: تردد تریلی ‌ها از ساعت 8 صبح تا 24 روزهای چهارشنبه، پنج‌شنبه و جمعه در جاده سوادکوه ممنوع است.
سرهنگ علیرضا قدمی گفت: باتوجه به تردد مسافران و همچنین بومیان به سمت ییلاق ‌ها با توجه به برگزاری مراسم‌ های عزاداری شاهد ترافیک شبانه در جاده کیاسر هستیم که در این مدت و در صورت ایجاد ترافیک، موضوع محدودیت‌ های یکطرفه در این جاده در دستور کار قرار می گیرد.
رئیس پلیس راه مازندران با بیان اینکه درحال حاضر ترافیک در جاده های این استان پرحجم و روان و در پایین دست مانند جاده نکا (اسرم)، بابل جاده گنج افروز و کوهی خیل شهرستان جویبار به دلیل مراسم عزاداری و خرج دهی سنگین است افزود: با توجه به روزهای جمعه و شنبه و نیز پایان تعطیلات تابستانی، مسافران مدیریت زمان سفر را در دستور کار قرار داده و با رعایت سرعت مطمئنه از عبور بین دستجات عزاداری خودداری کنند. همچنین وارد نشدن به جاده های اصلی، استفاده از شبرنگ، چراغ و لباس بازتابنده نور برای مسؤولان انتظامات و دستجات عزاداری ضروری است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها