در راستای رزمایش سپاهیان محمد رسوالله(ص) ۲ تعداد ۳ گردان از گردانهای بیت المقدس و کوثر پای کار آمدند تا امنیت مراسمات عزاداری در این شهرستان را تامین کنند.
کد خبر: ۹۰۵۹۳۲۹
|
۲۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۰

به گزارش خبرنگار بسیج از قصر قند، سرهنگ پاسدار حسین اربابی جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قصر قند در گفتگو با خبر نگار بسیج گفت: همزمان با سراسر استان رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان حضرت محمد(ص) در شهرستان قصرقند با به کارگیری یک گردان بیت المقدس نوع ۱ و دو گردان بیت المقدس و کوثر نوع ۲ جهت تامین امنیت مراسم و هیات‌های سینه زنی در روز‌های تاسوعا و عاشورای حسینی برگزار شد.
 
وی افزود: در روز اول رزمایش فرخوانی و تجمع اولیه ساماندهی نیرو‌ها و توجیه آن‌ها  انجام شد و پس از تجمع در مسجد امام حسین(ع) شهرستان قصرقند به سمت محل‌های در نظر گرفته و اجرای ماموریت جهت تامین امنیت و برگزاری تور‌های ایست و بازرسی و امنیت دسته‌ها و هیات‌های سینه زنی اعزام شدند.
 
اربابی بیان کرد: امید بخشی به جامعه، برقراری نظم و امنیت در روز‌های عزاداری، مقابله با تحرکات گروه‌های تروریستی، حفاظت از حسینیه‌ها و تکایا، اجرای گشت‌های امنیتی، مایوس سازی دشمن، تقویت نیرو‌های عمل کننده  از اهداف این رزمایش می‌باشد.

ارسال نظرات