سردار گشتاسبی فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان گفت: رزمایش سپاهیان محمد رسول الله با حضور نیروهای بسیجی با محور وحدت و رویکرد امنیتی در استان برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۵۹۳۲۸
|
۲۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۸

سردار امان اله گشتاسبی، فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان در حاشیه آغاز این رزمایش در گفتگو با خبرنگار بسیج در زاهدان گفت: این رزمایش با شعار وحدت، ایستادگی و پیشرفت  در دو حوزه امنیتی و جهادی از امروز در استان  انجام می‌شود.
 
وی به بعد امنیتی این رزمایش اشاره کرد و  افزود: رزمایش اقتدار عاشورایی بسیج در سراسر استان و در روز‌های تاسوعا و عاشورای حسینی در جهت تامین امنیت مردم برگزار شده است.

گشتاسبی به اهداف این رزمایش اشاره و بیان کرد: امید بخشی به جامعه، برقراری نظم و امنیت در روز‌های عزاداری مردم، مقابله با تحرکات گروه‌های تروریستی، حفاظت از حسینیه‌ها و تکایا، اجرای گشت‌های امنیتی، مایوس سازی دشمن، تقویت نیرو‌های عمل کننده می‌باشد.

فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان از اهداف تاکتیکی این رزمایش نیز آمادگی و آشنایی بسیجیان برای مقابله با گروهک‌های تروریستی، احساس امنیت و آرامش در مقابل عملیات روانی دشمن، بالابردن روحیه سلحشوری و مرزداری دانست.

گشتاسبی در بخش دیگری از سخنان خود به حضور ۶۰ گردان خواهر و برادر در این رزمایش خبر داد و اظهار داشت: از آنجایی که امسال رزمایش اقتدار عاشورایی با ایام محرم همزمان شده است، در حوزه مسائل امنیتی یکپارچگی ایجاد کرده تا بتوانیم از ظرفیت این رزمایش به خوبی استفاده کنیم در همین راستا ۴۱ گردان بیت المقدس و ۱۹ گردان کوثر را سازمان دهی کردیم.

وی با بیان اینکه این رزمایش در روز تاسوعا با گفتن رمز عملیات"یا اباعبدالله حسین(ع)  در زاهدان و همزمان با آن در سراسر استان آغاز شده است، ادامه داد: رزمایش اقتدار عاشورایی بسیجیان با فعالیت گردان‌ها تا شام غریبان ادامه خواهد داشت که در آن قدرت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران برای ایجاد آرامش به نمایش گذاشته می‌شود.

فرمانده سپاه سلمان استان در پایان خاطر نشان کرد: در این رزمایش بزرگ که برگرفته از دوران دفاع مقدس و سپاهیان محمد رسول الله(ص) است، عظمت ملت ما به رخ جهانیان کشیده می شود.
 
 
 
 
ارسال نظرات