سرهنگ احمد اسدی با آرزوی قبولی عزاداری مردم در ایام محرم و تبریک هفته دفاع مقدس اظهار داشت: هفته دفاع مقدس نمایش اقتدار و وحدت ملت ایران اسلامی است.
کد خبر: ۹۰۵۹۳۰۷
|
۲۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۶:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از جم، وی افزود: ۳۱شهریور ماه، یادآور رشادت و دلیرمردی های شهیدان و ایثارگران این مرز و بوم و یادآور هجوم خبیثانه و شرم آور رژیم بعثی عراق به حریم پاک ایران اسلامی است.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) شهرستان جم با بیان اینکه در هفته دفاع مقدس بیش از 60 برنامه در این شهرستان اجرا می شود تصریح کرد: رژه نیروهای نظامی و انتظامی و بسیج در 31 شهریور، یادواره شهدا روستای دره بان در بخش ریز، غبار روبی قبور شهدا، نشست های سیاسی و بصیرتی ، نواختن زنگ مقاومت در مدارس، تجلیل از خانواده های شهدا و ایثارگران و دیدار با خانواده شهدا از جمله برنامه‌های مهم این هفته است.

وی تاکید کرد: هفته دفاع مقدس فرصتی است تا باری دیگر با آرمان‌های شهدا تجدید میثاق کنیم و یاد شهدا و امام راحل را زنده نگه داریم و با حفظ راه شهدا، اجازه ندهیم اهداف شهدا در جامعه کمرنگ شود.

اسدی با بیان اینکه دفاع مقدس ستون های نظام اسلامی را مستحکم کرده است، بر ضرورت حفظ وحدت و هوشیاری در برابر توطئه های دشمنان تاکید کرد و گفت: همه ما باید از ارزش ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس پاسداری کنیم.

ارسال نظرات